بازی MLB The Show 17 تنها عنوان دارای مجوز رسمی MLB نیست که در بهار سال جاری میلادی منتشر می‌شود بلکه بازی R.B.I. Baseball 17 نیز در دست ساخت است و امروز تایید شد که تصویر ستاره تیم “لس آنجلس داجرز” (Los Angeles Dodgers)، “کوری سیگر” (Corey Seager) قرار است بر روی جلد این بازی دیده شود. سیگر در سال گذشته توانسته بود برنده NL Rookie of the Year شود و در حال حاضر از ارکان مهم موفقیت‌های تیمش به شمار می‌رود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، بازی RBI Baseball 17 در بهار پیش‌رو برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی اسنیشن 4 و همینطور اندروید و ios منتشر می‌شود.

سری RBI Baseball یک استایل آرکید مانند دارد و دارای ویژگی کنترل دو دکمه‌ای (two-button controls) است. همچنین تمام 30 تیم حاضر در MLB و بیش از 1000 بازیکن در این بازی حضور خواهند داشت. شایان به ذکر است که بازی شامل حالت‌های فصل (Season)، پایان فصل (Postseason)، بازی تدارکاتی (Exhibition) و بخش چندنفره آنلاین و محلی می‌باشد.

دیگر عنوان MLB که در آینده عرضه خواهد شد؛ MLB The Show 17 است که در تاریخ 28 مارس (مصادف با 8 فروردین سال 1396) به صورت انجصاری برای پلی‌استیشن4 منتشر خواهد شد و از تصویر  “کن گریفی جونیور” (Ken Griffey Jr) بر روی جلد آن استفاده شده است.

در پایین تصاویری از بازی R.B.I. Baseball 17 را می‌توانید مشاهده کنید:

RBI Baseball 17  R.B.I. Baseball 17 3 R.B.I. Baseball 17 2

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *