علاقمندان و طرفدارن گوشی های پیکسل گوگل، بی صبرانه منتظر معرفی نسل بعدی این گوشی ها و Pixel 2 هستند و با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس I/O گوگل (کنفرانس اختصاصی توسعه دهندگان گوگل)، شاهد آغاز انتشار شایعات و اخبار حاشیه ای پیرامون پرچمدار بعدی غول جستجوی اینترنتی هستیم. گوگل برای ساخت اسمارت فون خود از چندین پارتنر اندرویدی خود کمک گرفته است و به نظر می رسد که در آینده نیز تغییرات زیادی در این رویه صورت نگیرد.

پیش از این گوشی های نکسوز توسط دو کمپانی ال جی و هوآوی تولید می شدند، در حالی که گوشی های پیکسل کنونی را کمپانی اچ تی سی تولید می کند. به تازگی شایعات جدیدی مطرح شده که در صورت صحت داشتن آنها باید منتظر همکاری مجدد بین ال جی و گوگل باشیم.

طبق گزارش جدید رسیده از کره جنوبی، مبلغ ۸۸۰ میلیون دلار از طرف گوگل منتظر است تا ال جی تصمیم نهایی در خصوص سرمایه گذاری مستقیم یا عدم سرمایه گذاری گوگل بر بخش display خود را بگیرد. بخشی که قرار است تا پنل های OLED مورد نیاز برای تولید نسل بعدی گوشی های پیکسل (Pixel 2) گوگل را تامین کند.

در صورت قبول ال جی به آغاز این همکاری و سرمایه گذاری گوگل در بخش display این شرکت، گوگل بسته به جزئیات موجود در قرارداد و به طور مثال شرایط تامین، می تواند حتی حجم این سرمایه گذاری را نیز افزایش دهد.

گوگل پیش از این از نمایشگرهای AMOLED ساخت سامسونگ برای گوشی های پیکسل و پیکسل XL خود استفاده می کرده است، اما اکنون به نظر می رسد که چشم انداز آینده این شرکت تغییر کرده باشد.

ارتباط داشتن این خبر با آخرین شایعات مربوط به ادعای اپل بر وارد معامله شدن با سامسونگ برای تامین نزدیک به ۷۰ میلیون نمایشگر تاشو OLED که قرار است در آیفون ۸ مورد استفاده قرار بگیرند، هنوز مشخص نیست.

Vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *