سیستم جدید تشخیص چهره فیس بوک برای بخش تصاویر

فیس بوک اخیرا اعلام کرده است که چندین ابزار جدید را برای کاربران شبکه اجتماعی خود ارائه کرده است که یکی از آنهاسیستم تشخیص چهره فیس بوک می باشد. این ابزارهای جدید قرار است تا به کاربران فیس بوک کمک کند تا بتوانند وقتی که در بخش تصاویر کاربران دیگر هستند، برخی از جستجوها را داشته باشند.

یک گزینه جدید اضافه شده است که وقتی فعال شود، زمانی که شما در تصویری حضور داشته باشید بدون اینکه شما را تگ کرده باشند، به شما اعلانیه ای می دهد. همین ابزار می تواند زمانی که کاربران دیگر قصد استفاده از تصاویر شما در پروفایلشان را داشته باشند، کاربرد دارد و در مسائل امنیتی می تواند بسیار کارامد باشد.

فیس بوک زمانی که شما در یک تصویر دیگری قرار دارید اما تگ نشده اید، سه انتخاب می دهد. یا اینکه باید خودتان را در تصویر تگ نمایید، سریع تصویر را ببندید و یا راهی برای پیدا کردن شخصی باشید که عکس را منتشر کرده است.

این ویژگی جدید به کمک تکنولوژی سیستم تشخیص چهره فیس بوک امکان پذیر شده است. تکنولوژی مخصوص فیس بوک پیکسل های عکسی که شما در آن تگ شده اید را آنالیز می کند و یک رشته از اعداد را تحت عنوان Templates بر می گرداند. هنگامی که برای اولین بار عکس ها و فیلم به سیستم فیس بوک آپلود می شوند، همه آنها با مقادیر Templates مقایسه می شوند.

شما مشاهده خواهید کرد که گزینه جدیدی برای سیستم تشخیص چهره فیس بوک اضافه شده است که می توانید آن را فعال یا غیرفعال نمایید. در واقع تنها یک سیستم تشخیص چهره برای سیستم فیس بوک وجود خواهد داشت که می توانید برای تمامی موارد استفاده نمایید.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط فیس بوک، این ویژگی باید در اوایل هفته جاری در تمامی مناطق به جز کانادا و اروپا، همان مناطقی که کمپانی سیست تشخیص چهره را برای آنها ارائه نمی دهد، اجرایی شود.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *