خانه ورزش اخبار ورزش سیمئونه: عملکرد سویا تحت نظر سمپائولی فوق العاده است

سیمئونه: عملکرد سویا تحت نظر سمپائولی فوق العاده است

0

خورخه سمپائولی از ابتدای فصل جاری جانشین اونای امری در سویا شد. این مربی آرژانتینی سبک بازی سویا را تا حدی تغییر داده است و موفق شده است تیمش را تا رتبه سوم لالیگا بالا ببرد تا با تیم چهارم جدول انلنیکو مادرید ۵ امتیاز اختلاف داشته باشد. با نتایج فوق العاده ای که سویا در فصل جاری کسب کرده است دیگو سیمئونه تحت تاثیر شرایط این تیم قرار گرفته است، با این وجود این تیم در دو هفته اخیر نتایج مناسبی کسب نکرده است تا اتلتی برای پیروزی در این دیدار امیدوار باشد. اتلتی در صورت پیروزی در این دیدار می تواند به اختلاف دو امتیازی سویا برسد تا برای رسیدن به رتبه سوم جدول در فصل جاری امیدوار باشد. سویا که در میانه هفته از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است در این دیدار برای جبران این شکست به میدان خواهد رفت و اتلتی در صورتیکه در این دیدار موفق به پیروزی نشود اختلاف امتیازی زیادی با سویا خواهد یافت. دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص این دیدار گفت:

آمار و نتایجی که سویا کسب کرده است به خوبی نشان دهنده کیفیت آن ها است، مخصوصا نتابج آن ها در لالیگا. سمپائولی کار بزرگی انجام داده است. او مربی بزرگی است و تیمش را برای رقابت با بارسا و رئال مادرید آماده نگاه داشته است. با این حال هیچ چیز در لیگ مشخص نیست و به همین دلیل بر این باور نیستم که اگر در این دیدار به پیروزی برسیم می توانیم به رتبه سوم بازگردیم. اگر در این دیدار مساوی کنیم یا شکست بخوریم اختلاف زیادی با این تیم خواهیم داشت و برای رسیدن به رتبه سوم کار تقریبا غیر ممکنی خواهیم داشت.

وی همچنین در ادامه در خصوص شرایط سویا در فصل جاری افزود:

مقابل تیم سرسختی به میدان خواهیم رفت که در فصل جاری ثبات خوبی داشته است. آن ها برای رسیدن به رتبه های بهتر تلاش خواهند کرد با این وجود برای اینکه شرایط بهتری در لیگ به دست آوریم مقابل آن ها به میدان خواهیم رفت.

اتلتی در حالی به مصاف سویا خواهد رفت که این تیم در دیدار گذشته خود مقابل لستر سیتی شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد با این وجود سیمئونه اعلام کرد این شکست چیزی از قدرت سویا کم نخواهد کرد:

سویا در مرحله گروهی به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کرد و در مقابل تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس حذف شد. لستر پیش از اینکه مربی سابق خود کلودیو رانیری را اخراج کند شرایط خوبی نداشت اما با حضور مربی جدید این تیم دوباره شرایط خوب خود را به دست آورده است. آن ها موفق شده  اند یکی از بهترین تیم های اسپانیا را از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف کنند. بنابراین این شکست چیزی از قدرت سویا کم نمی کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *