خانه ورزش اخبار ورزش شاهین: تا زمانی که داخل زمین بودم نمی توانستم به فوتبال فکر کنم

شاهین: تا زمانی که داخل زمین بودم نمی توانستم به فوتبال فکر کنم

0

۳ بمب در نزدیکی اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند منفجر شد و مارک بارترا را روانه بیمارستان کرد تا دیدار دو تیم دورتموند و موناکو با یک روز تاخیر برگزار شود، توماس توخل پس از این دیدار به انتقاد از تصمیم یوفا مبنی بر تاخیر یک روزه این دیدار پرداخت و این تاخیر را مناسب و کافی ندانست. موناکو در نیمه نخست این دیدار با برتری ۲-۰ به رختکن رفت اما دورتموند با تعویض هایی که داشت در نیمه دوم موفق شد ۲ گل را جبران کند اما در نهایت با نتیجه ۳-۲ شکست خورد. نوری شاهین که در نیمه دوم این دیدار به میدان آمد در مصاحبه ای که با شبکه ورزشی ترکیه Viasport داشت در خصوص شرایط سخت خود و هم تیمی هایش در این دیدار گفت:

صحبت کردن در این خصوص بسیار سخت است، پیدا کردن کلمه مناسبی که شرایط ما را نشان دهد دشوار است.  چنین اتفاقاتی را در تلویزیون دیده بودیم اما آن اتفاقات بسیار دورتر از ما رخ داده بود. حتی انفجارهایی که در استانبول و در کشور زادگاهم اتفاق افتاده بود از ما بسیار دور بود اما این انفجار ها در نزدیکی ما رخ داد. شب گذشته چنین انفجارهایی را تجربه کردیم و امیدوارم هیچ کس چنین شرایطی را تجربه نکند. نمی دانم مردم می توانند شرایط ما را درک کنند یا نه اما صادقانه بگویم تا زمانی که در زمین حضور داشتم نمی توانستم به فوتبال فکر کنم. زمانی که این اتفاقات افتاد متوجه نبودم چه خطری را از سر گذرانده ایم اما وقتی همسر و فرزندم را جلوی در خانه ام دیدم که منتظر من بودند متوجه شدم خوش شانس بوده ایم که در حال حاضر می توانیم نفس بکشیم.

وی در ادامه افزود:

می دانم که فوتبال بسیار مهم است، همه ما عاشق فوتبال هستیم، بخاطر فوتبال خوشحال و ناراحت می شویم. از راه فوتبال در آمد خوبی داریم و زندگی خوبی را ساخته ایم اما ما هم انسان هستیم و چیزهای بزرگتر از فوتبال هم برای ما وجود دارد. شب گذشته چنین اتفاق بزرگی را تجربه کردیم. زمانی که در اتوبوس حضور داشتیم نگرانی در چهره همه ما مشهود بود، نمی توانم هیچ وقت چهره مارک را فراموش کنم. نزدیک اشملتزر نشسته بودم و چهره او نیز همیشه در خاطرم خواهد بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *