خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: باید گل های بیشتری می زدیم؛ رونالدو از اینکه فقط ۲ گل زد ناراحت است

زیدان: باید گل های بیشتری می زدیم؛ رونالدو از اینکه فقط ۲ گل زد ناراحت است

0

زین الدین زیدان پس از پیروزی ۱-۲ رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ ده نفره در دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان با تاکید بر اینکه تکلیف تیم صعود کننده هنوز مشخص نشده از اینکه تیمش موقعیت های زیادی را در نیمه دوم از دست داد ابراز ناامیدی کرد.

زیدان پس از بازی به نقل از سایت رسمی یوفا به خبرنگاران گفت:

ما ناامید هستیم چون در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم. تکلیف تیم صعود کننده هیچ وقت در بازی رفت مشخص نمی شود اما ما خوب بازی کردیم. می توانستیم یک یا دو گل دیگر بزنیم اما از نتیجه راضی هستیم.

پس از نیمه اول اراده خوبی برای کسب پیروزی نشان دادیم. اگر اختلاف در نیمه اول به دو گل می رسید وضعیت بازی فرق می کرد اما ما صبور بودیم و در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسیدیم. از این لحظه جریان بازی تغییر کرد و ما شخصیت خودمان را نشان دادیم.

البته که بازی مقابل ده نفر به نسبت یازده نفر آسان تر است اما باید به تعداد عکس العمل های درخشان نویر اشاره کنیم. بازی در مونیخ آن ها نیست. بایرن بازیکنان بزرگی دارد. هنوز نیاز داریم که در بازی برگشت خوب کار کنیم. نمی توانم بگویم گل سوم ما کار صعود را تمام می کرد. در این مورد باید تا هفته بعد صبر کنیم.

کریستیانو از گلزنی خوشحال است اما در عین حال از اینکه گل های بیشتری بثمر نرساند ناراحت است. گرت بیل در بین دو نیمه احساس ناراحتی کرد و من ریسک نکردم. امیدوارم مشکلش جدی نباشد. مارکوس آسنسیو به جای او به بازی آمد و از عملکردش راضی هستم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *