به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، به نظر می‌رسد نسخه‌ی بعدی از سری Tomb Raider که طبق شایعات Shadow of the Tomb Raider نام دارد، در مراسم E3 رونمایی نخواهد شد. این خبر از طریق یک صفحه‌ی هواداری در Facebook به نام Turning Point منتشر شده است که ادعا کرده است با مدیر ارشد ارتباطات استدیوی Crystal Dynamics، خانم “مگان ماری” (Meagan Marie) مصاحبه‌ای نموده است.

او در این مصاحبه گفته است: ” E3 امسال برای Lara بی سر و صدا خواهد بود اما ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در مورد ماجراجویی جدید تا پایان امسال صحبت کنیم.”

این احتمالا به رونمایی بازی در نمایشگاه دیگری مانند Gamescom در تاریخ آگوست اشاره دارد اما حالا حداقل می‌دانیم که از رونمایی نسخه‌ی جدید Tomb Raider خیلی دور نیستیم. با این حال منبع تایید شده‌ای از صحبت‌های او با این صفحه‌ی هواداری وجود ندارد پس به طور قطع نمی‌توان این را تایید کرد.

طبق شایعات عنوان Shadow of the Tomb Raider توسط استدیوی Eidos Montreal که سازنده‌ی عناوین سری Deus Ex می‌باشند،  در حال توسعه می‌باشد و استدیوی Crystal Dynamics در حال حاضر مشغول توسعه‌ی عنوانی در دنیای Marvel و با محوریت Avengers می‌باشد.

نظر شما چیست؟ از نسخه‌‌ی بعدی Tomb Raider چه انتظاراتی دارید؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *