COD: WWII به عنوان جدیدترین نسخه از این سری که در حال حاضر توسط استودیوی Sledgehammer Games ساخته می‌شود، با داستانی مربوط به جنگ جهانی دوم، بازگشتی به ریشه‌های اصلی سری به حساب می‌آید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، مایکل کاندری به عنوان کارگردان بازی، طی مصاحبه اخیر خود در رابطه با بخش داستانی آن صحبت کرد که وعده می‌دهد با ویژگی‌های جدید خود، بسیار جذاب باشد.

او طی صحبت‌های خود با Metro راجع به بخش داستانی Call of Duty WWII گفت که بازی عاطفی‌ترین صحنه‌های خلق شده توسط تیم آن‌ها را خواهد داشت:

برخی چیزهایی که تاکنون به نمایش گذاشتیم، سعی بر نشان دادن بزرگ‌ترین لحظات جنگ را داشته‌اند اما من به شما می‌گویم این بازی و روایت آن شامل عاطفی‌ترین صحنه‌هایی می‌شود که ما خلق کرده‌ایم. ارتباط این صحنه‌ها به بدترین و بهترین شخصیت‌های درون بازی بر می‌گردد.

برخی از سکانس‌های بخش داستانی به‌طور مستقیم بازیکنان را به دیدن فداکاری‌های سربازان زمان جنگ دعوت می‌کنند:

لحظاتی در بازی وجود دارند که وقتی فداکاری‌های این سربازان را مشاهده می‌کنید، قلب و شاید هم مغزتان تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

بخش داستانی بازی همچنین مکانیک‌های جدیدی در گیم‌پلی خود خواهد داشت. با توجه به صحبت‌های کاندری، سلامتی شما به‌طور خودکار افزایش پیدا نمی‌کند و این امر باعث می‌شود احساس آسیب‌پذیر بودن داشته باشید:

حالا ما تغییراتی را ایجاد کرده‌ایم و سیستم افزایش خودکار سلامتی را از بین برده‌ایم تا حس آسیب‌پذیر بودن داشته باشید و همچنین توانایی‌های تیمی هم در بازی وجود دارد؛ مثلا افراد تیم‌تان به شما مهمات می‌دهند و پزشکان در بازی دارای اهمیت بسیاری هستند.

Call of Duty: WWII در اواخر سال جاری برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One و پلتفرم PC منتشر می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *