این بسته الحاقی قرار است که بهار امسال به این بازی اضافه شود. حساب توییتر بازی Resident Evil به تازگی اطلاعاتی جدیدی از بسته الحاقی Not A Hero بازی Resident Evil VII که به زودی منتشر خواهد شد را بیرون داده است.

این بسته الحاقی طرفداران Resident Evil را بعد از مدت‌ها بسیار خوشحال خواهد کرد. کریس ردفیلد (Chris Redfield) قهرمانی از بازی‌های Resident Evil 1، Resident Evil 5، و Resident Evil 6 به این بازی از طریق این بسته الحاقی جدید، بازخواهد گشت. فعلا اطلاعات دیگری در دست نیست جز این‌ که این بسته الحاقی رایگان در بهار امسال برای این بازی عرضه خواهد شد.

اگر شما بخش کمپین بازی Resident Evil VII را به اتمام رسانده‌اید شاید ایده‌ای در مورد این داشته باشید که ردفیلد چطور با بازی از طریق این بسته الحاقی همراه خواهد شد. دو بسته الحاقی دیگر نیز تا به حال برای Resident Evil VII منتشر شده است. Banned Footage Vol. 1 و Vol. 2 هر دو تا به حال منتشر شده‌اند و هر کدام سه محتوای جداگانه را به بازی افزوده‌اند. هر دو Banned Footage ها در ابتدا برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شدند تا این که سرانجام در این هفته برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز عرضه شدند. Banned Footage Vol. 1 قیمت ۹٫۹۹ دلاری دارد در حالی که Banned Footage Vol. 2 با قیمت ۱۴٫۹۹ دلاری عرضه می‌شود. یک بسته الحاقی دیگر نیز برای این بازی با نام Not A Hero در راه است و تا به حال هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست که آیا این بسته دارای بخش داستانی جدیدی نیز می‌باشد یا خیر.

حتی با پایان Resident Evil VII باز هم سوالات زیادی وجود دارند که برای بازی‌بازان بدون پاسخ و مبهم خواهند ماند. ما امیدواریم که Not A Hero بتواند بخشی از این خلاء را جبران نماید.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *