تهیه‌کننده‌ی اجرایی عنوان Resident Evil 7: Biohazard، آقای “جون تاکیوچی” (Jun Takeuchi) در آخرین ویدیوی منتشر شده از سری ویدیوهای که مربوط به ساخت این عنوان می‌باشند، از آینده‌ی این سری صحبت کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل ازVideoGamer، او اعلام کرد که تیمش در شرکت Capcom، ایده‌پردازی درباره‌ی Resident Evil 8 را شروع کرده‌اند.

او گفته است: “برنامه‌هایمان برای نسخه‌ی بعدی در جریان هستند و زمانی که بازی را ببینید ممکن است فکر کنید که خیلی نسبت به Resident Evil 7 متفاوت است.” او همینطور به نسخه‌ی بعدی، و نسخه‌های دیگرِ بعد از آن هم اشاره کرده است که می‌توان از آن نتیجه گرفت که شرکت Capcom هنوز اعتقاد دارد که این سری آینده‌ای طولانی پیش‌روی خود خواهد داشت.

او همینطور اشاره کرده است که سری Resident Evil همگام با تکنولوژی پیشرفت خواهد کرد اما هسته‌ی اصلی خود را حفظ خواهد کرد. متن کامل سخنان او را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید:

” همانگونه که من بر روی Resident Evil 7 کار می‌کردم، می‌خواستم که از آن به عنوان یک شاهکار مدرن در سبک ترس‌ و بقا یاد شود. ما می‌خواستیم که این عنوان شروعی برای گونه‌ای دیگر از بازیهای ترس و بقا باشد و همینطور شروعی بر یک سری جدید. ما از الان در حال تفکر در مورد برنامه‌هایمان برای نسخه‌ی بعدی هستیم اما همینطور می‌خواهیم ببینیم که چگونه می‌توانیم سبک ترس و بقا را تکامل بدهیم. در سالهای آینده فناوری به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و چیزی که بازیکنان می‌خواهند نیز ممکن است تغییر کند اما ما همیشه می‌خواهیم تجربه‌ای از ترس را خلق کنیم که شخصیت موردنظرمان به یک موقعیت دشوار غلبه کند.

این چیزی است که من سبک ترس و بقا را با آن تعریف می‌کنم و نسخه‌ی بعدی Resident Evil و نسخه‌ی بعد از آن و همه‌ی نسخه‌های آینده‌ی Resident Evil شامل این بحران‌هایی خواهد بود که شخصیت ما سعی می‌کند از آنها نجات پیدا کند. بنابراین این شاهکارِ کنونی تازه شروعِ کار است و همان اساسِ سبک ترس و بقا یعنی غلبه به شرایط سخت را حفظ می‌کند. Resident Evil همیشه این ماهیت را حفظ خواهد کرد.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *