بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که شرکت کپ‌کام در حال توسعه نسخه بعدی مجموعه بازی Resident Evil بوده که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، هنوز انتشار بازی Resident Evil 7 biohazard به یک سال هم نرسیده که کپ‌کام ساخت بازی Resident Evil جدیدی را آغاز کرده است. انتظار می‌رود که این عنوان زامبی‌محور یک بازی جدید از این مجموعه محبوب باشد.

آقایان «کوشی ناکانیشی» (Kōshi Nakanishi)، کارگردان بازی Resident Evil 7 و «یاسوهیرو آنپو» (Yasuhiro Anpo)، کارگردان بازی Resident Evil: Revelations 2 در مصاحبه خود اعلام کرده‎‌اند که در حال توسعه قسمت دیگری از این مجموعه هستند. ناکانیشی گفت:

این بار قصد داریم عنوانی را تولید کنیم که تمرکز بیشتری بر روی معقوله «ترس» داشته باشد، اما نیابد از شخصیت‌ها و داستان نیز غافل شد. با توجه به اینکه بازی‌های ساخته شده در این مجموعه عموما عناوین ترسناکی بوده‌اند، کار ما برای تمرکز کردن بر روی المان‌های دیگر بسیار راحت‌تر شده است. بازیسازان زیادی در شرکت کپ‌کام از جمله خود من، عاشق مجموعه Resident Evil هستند و آقای آنپو ایده‌های جذابی برای ساخت قسمت جدید این مجموعه دارد.

آقای آنپو در ادامه صحبت‌های ناکانیشی اضافه کرد:

من فعلا نمی‌توانم این بازی را معرفی کنم، اما مطمئن باشید که کار توسعه Resident Evil جدید شروع شده است. در آینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

بازی Resident Evil

باید به این نکنه نیز اشاره کرد که شاید منظور آن‌ها از Resident Evil جدید، یک قسمت دیگر نباشد و این احتمال وجود دارد که آن‌ها در حال ساخت بسته الحاقی و محتوای جدیدی برای قسمت هفتم این مجموعه باشند.

البته احتمال ساخت قسمت جدید بازی Resident Evil بیشتر است چرا که شرکت کپ‌کام قبلا نیز اعلام کرده بود که بازی Revelations  از این مجموعه برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد؛ علاوه‌بر این، به صورت رسمی اعلام شده است که نسخه ارتقا یافته بازی Resident Evil 2 و بسته الحاقی Not A Hero برای قسمت هفتم این مجموعه در حال توسعه هستند. در نتیجه، اگر منظور ناکانیشی و آنپو بازی جدیدی نبود، آن‌ها می‌توانستند به راحتی نام پروژه‌ خود را به مطبوعات اعلام کنند چون شرکت کپ‌کام قبلا از آن‌ها به صورت رسمی رونمایی کرده است.

لازم به ذکر بوده که آقای «جان تاکوچی» (Jun Takeuchi)، تهیه کننده قسمت هفتم، پس از انتشار Resident Evil 7 اعلام کرد که از قبل نقشه‌هایی برای ساخت بازی Resident Evil 8 دارند و آن‌ها را به زودی اجرا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *