استودیو «اینسومنیاک گیمز» (Insomniac Games) بر روی بازی Spider-Man کار می‌کند که عنوانی جهان باز است و قصد دارد تا جا که می‌تواند شهر نیویروک را واقعی بسازد.

همیشه یک سوال در مورد بازی‌های جهان باز وجود دارد: محیط این عناوین به چه اندازه بزرگ خواهد بود؟ استودیو Insomniac Games در توییتر به این سوال جواب داده است.

وقتی از این توسعه دهنده درباره مقایسه نقشه بازی Spider-Man با بازی The Witcher 3 سوال پرسیده شد، در جواب گفتند که به درستی نمی‌توانند به این سوال پاسخ دهند. در عوض آن‌ها اعلام کردند که شهر نیوورک را در بازی Spider-Man چندین برابر بزرگ‌تر از شهر «سانست» (Sunset) در بازی قبلی استودیو، یعنی Sunset Overdrive، خواهد بود.

واقعا جالب است که ببینیم در Spider-Man شهر نیویورک به چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود ولی فعلا باید به همین اطلاعات راضی باشیم. تاریخ دقیق انتشار بازی Spider-Man هنوز مشخص نشده است و تنها می‌‌دانیم که قرار است بازی در سال 2018 منتشر شود. «شان لیدن» (Shawn Layden)، رئیس شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در آمریکا، چندی پیش فاش کرده بود که بازی Spider-Man در نیمه اول سال 2018 منتشر خواهد شد.

نکته جالب درباره بازی این است که پیتر پارکر یک قهرمان تازه کار نخواهد بود و هشت سال سابقه انجام اینکار را دارد. با این که استودیو «اینسومینیاک گیمز» سابقه همکاری با مایکروسافت را نیز دارد، ولی بازی Spider-Man به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *