از زمانی که چیزی به اسم کنسول‌های بازی وجود داشته است، جنگ کنسولی نیز وجود داشته است. بحث درباره برتری PS4 به Xbox One و یا برعکس آن به چیزی عادی و نرمال در اینترنت تبدیل شده است. ولی آیا اینکه چنین بحث‌هایی اصلا ارزش دارند یا نه سوالی دیگر است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، برای مثال رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft یعنی آقای “فیل اسپنسر” (Phil Spencer) به تازگی در این مورد گفته است که به نظرش جنگ کنسول‌ها مفید نیست و چیزی دربر ندارد. “اسپنسر” در توییتر گفت“زمانی که بحث‌های مخصوص بازی‌ها از بحث بازی‌کردن عناوین خوب به اینکه من از چه وسیله و پلاستیکی استفاده می‌کنم تبدیل می‌شود، من به این نتیجه می‌رسم که ما کمی از طرح و موضوع اصلی دور شده‌ایم. “

این پست در جواب تذکر یکی از کاربران به “اسپنسر” به خاطر پست‌های بسیارش درباره Little Nightmares بود!” اسپنسر” در ادامه گفت “من هیچ‌گاه از ترویج و صحبت درباره بازی‌های بزرگ و خوب احساس عجیبی نخواهم داشت. “ و سپس اضافه کرد که بازیکنان باید برروی هر پلتفرمی که دارند، به تجربه Little Nightmaress بپردازند.

رئیس استودیو‌های جهانی Sony یعنی آقای “شوهی یوشیدا” (Shuhei Yoshida) که به اظهارات مثبت و تبریک‌هایش به بازی‌ها و پلتفرم‌های خارج از اکوسیستم PlayStation شهرت دارد نیز تا کنون به خاطر چنین پست‌هایی از سوی طرفداران مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از جواب‌های وی این بود “خون‌سرد باشید؛ خودتان باشید!”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *