بی صدا کردن حالت پخش خودکار ویدئو در گوگل کروم

به زودی بی صدا کردن حالت پخش خودکار ویدئو در گوگل کروم به این مرورگر اضافه خواهد شد. انتظار می رود که گوگل ویژگی های جدیدی را برای کاربران کروم معرفی کند، زیرا غول جستجوگر، پیش از این دو تا از آنها را در بتا آزمایش کرده است. نسخه کروم بتا ۶۴ قبلاً منتشر شده است و کسانی که می خواهند آن را امتحان کنند، فرصتی به شمار می رود که برخی از ویژگی های جدید گوگل در هفته های آینده به تمام کاربران مرورگر ارائه می شود.

اولین چیزی که گوگل تایید کرده این است که یک pop-up blocker  پیشرفته به کروم افزوده خواهد شد، که به منظور جلوگیری از سایت هایی با تجربه های سوء استفاده از باز کردن زبانه ها یا پنجره های جدید است. ظاهراً بسیاری از کاربران گوگل کروم از بعضی سایت ها شکایت کرده اند که شامل پیوندهایی به وب سایت های دیگر مبدل شده به عنوان دکمه های بازی یا سایر کنترل های سایت و پوشش های شفاف است که تمام کلیک ها را باز کرده و برگه ها یا پنجره های جدید را باز می کند.

گوگل امیدوار است که مسدود کننده جدید و بروز شده از این وب سایت ها از سوء استفاده از کاربران جلوگیری کند. اکنون می توانید با دانلود کروم بتا، این ویژگی را امتحان نمائید. یکی دیگر از گزینه های جدید جالب این است که به کاربران اجازه می دهد ویدئوهای پخش خودکار در وب سایت ها را بی صدا نمائید. خبر بد این است که شما باید برای هر وب سایت که از این ویدئوها استفاده می کنید، به صورت دستی انجام دهید، اما هنگامی که یک وب سایت را مسدود می کنید، تمام محتوای صوتی در آن دامنه مسدود می شود.

احتمالاً برخی از ویژگی های جدید دیگر که در گوگل کروم ۶۴ اجرا می شود وجود خواهد داشت، اما این یکی از مهمترین ویژگی های گوگل در حال حاضر در نسخه بتا است.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *