عرضه نسخه LTE سرفیس پرو در بهار 2018

شرکت مایکروسافت در بهار سال جاری علاوه بر معرفی لپتاپ سرفیس ویندوز ۱۰ اس، مدتی بعد تبلت جدید سرفیس پرو ۲۰۱۷ را رونمایی کرد که مشخصات رده بالایی داشته و نسبت به مدل قبل بهبود طراحی پیدا کرده است. سرفیس پرو ۲۰۱۷ را باید یک تبلت کامل نسبت به دیگر سرفیس پرو محسوب کرد زیرا مایکروسافت سعی کرده ویژگی های کاملی برای محصول خود در نظر گیرد و آن را به تبلت هیبریدی قابل توجه تبدیل کند. در حالی که نسخه ۲۰۱۷ تبلت سرفیس پرو برای خرید دردسترس است اما خبری از عرضه نسخه LTE نبود.

در حالی که انتظار می رفت سرفیس پرو نسخه LED آن در ۱ دسامبر عرضه شود اما به نظر می رسد تاریخ آن تغییر پیدا کرده و ردموندی ها قصد ندارد تبلت موردبحث را در پاییز سال جاری عرضه دارند. به  تازگی مایکروسافت در بخش پرسش و پاسخ خود درباره نسخه LTE سرفیس پرو بیان داشت که بهار سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد. در بخش پرسش و پاسخ این شرکت نوشته شده است:

برای خرید نسخه LTE تبلت سرفیس پرو باید تا بهار ۲۰۱۸ منتظر باشید. ما هیجان زده هستیم یک سرفیس پرو جدید را با فناوری سریعتر، سبک تر و صدا کمتر به شما ارائه می دهیم.

عرضه نسخه LTE سرفیس پرو در بهار 2018

نسخه LTE تبلت سرفیس پرو تنها شامل مدل Core i5 شده زیرا مدل Core i7 از مودم اسنپدراگون  X16 بهره می برد و نیازی به LTE ندارد. مایکروسافت می گوید این ویژگی حتی عمر باتری را بهبود می بخشد زیرا با چنین قابلیتی سرفیس پرو ۹۰ درصد از عمر باتری بیشتری برخوردار خواهد بود و یک محصول کارآمد خواهد بود. به شکل طبیعی تاخیر موجب ایجاد سوالاتی می شود و دقیقا مشخص نیست چرا مایکروسافت نسخه LTE سرفیس پرو را با تاخیری مواجهه کرده است. حتی کمپانی ردموندی علت این موضوع را مشخص نکرده تا معین شود ردموندی ها چه تصمیمی در سر دارند.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *