خانه ورزش اخبار ورزش عملکرد تیم های اصفهانی در هفته اول ۱۶ دوره لیگ برتر؛ ضعیف در خانه حریفان

عملکرد تیم های اصفهانی در هفته اول ۱۶ دوره لیگ برتر؛ ضعیف در خانه حریفان

0

دو تیم اصفهانی که در هر ۱۶ دوره قبلی لیگ برتر در این رقابتها حضور داشتند، در روزهای ۵ و ۶ مرداد به مصاف حریفان خود می روند. در ادامه نگاهی به عملکرد دو تیم اصفهانی در هفته های نخست ۱۶ دوره قبلی لیگ برتر خواهیم داشت.

در ۱۶ دوره قبلی سپاهان در ۱۱ بازی میزبان و ۵ بازی مهمان بوده و ۸ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت حاصل کار آنها بوده که ۷ برد، ۲ مساوی و یک باخت در بازی های خانگی این تیم به دست آمده است. زردپوشان اصفهانی در این دیدارها ۲۳ بار دروازه حریفان را باز کرده (۱۸ گل در بازی های خانگی) و ۱۱ گل (۷ گل خورده در خانه) از حریفان دریافت کرده اند. سپاهان در هفته اول ۹ بار کلین شیت کرده که هفت بازی آن در خانه انجام شده است.

بهترین و بدترین نتایج سپاهان به ترتیب پیروزی ۴ بر صفر برابر شموشک و شکست ۴ بر یک مقابل سایپا است که هر دو بازی در خانه سپاهان بوده. قهرمان پنج دوره لیگ برتر تا کنون دو بار با شموشک نوشهر و ۲ بار با استقلال تهران در هفته اول بازی کرده و در لیگ برتر هفدهم برای دومین بار به مصاف سایپا می رود؛ تقابل قبلی دو تیم با حساب ۴ بر یک به سود سایپا رقم خورد که بدترین نتیجه سپاهان در هفته اول لیگ برتر بوده است.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن برای دومین فصل متوالی در هفته اول در مشهد به مصاف سیاه جامگان می رود. ذوب آهن در ۱۰ دوره، هفته اول را در خانه حریفان به میدان رفته و ۶ بار هم میزبان سایر تیمها بوده که ۶ پیروزی، ۳ مساوی و ۷ شکست حاصل کار این تیم بوده و از این آمار، ۲ پیروزی و ۲ مساوی و ۶ باخت در بازی های خارج از خانه رقم خورده است. تعداد گل های زده و خورده ذوب آهن در هفته اول در عدد ۱۹ برابر است؛ بازی های خارج از خانه ۱۱ گل زده و ۱۶ گل خورده برای ذوب آهن به همراه داشته است.

ذوب آهن در سه بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه کلین شیت کرده است. بهترین و بدترین نمایش سبزپوشان در هفته اول پیروزی و شکست ۳ بر صفر به ترتیب برابر سایپا و فجرسپاسی به دست آمده است. ذوب آهن تا کنون در هفته اول سه بار برابر تیم ملوان انزلی به میدان رفته و برابر ابومسلم مشهد و پیکان هم دو بازی انجام داده است. شاگردان امیرقلعه نویی در هفته اول لیگ برتر هفدهم مثل سال گذشته باید در مشهد به مصاف سیاه جامگان بروند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *