آیا هنوز WiLD را به یاد دارید؟ اگر هم به یاد ندارید مقصر نیستید؛ بازی انحصاری ماجرایی و جهان‌باز کنسول PS4 که توسط خالق Rayman و Beyond Good & Evil آقای “مایکل آنسل” (Michael Ancel) و استودیو وی یعنی Wild Sheep Studio در مراسم Paris Game Week سال 2015 معرفی شد؛ خب خبر‌هایی خوب؛ این بازی هم‌چنان در حال توسعه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers این تاییدیه از صفحه اینستاگرام شخصی “آنسل” که  تصویری از بازی را به اشتراک گذاشته، گرفته شده است.

وی همراه با عکس نوشته است که سعی می‌کند در آینده تصاویر بیشتری از بازی که حاوی اسپویلر نباشند را به صورت منظم منتشر کند. “گم‌شدن در داخل دنیای بازی خود‌تان یک رضایت‌مندی بزرگ به همراه دارد. چشم‌انداز‌ها و مناظر زیادی برای اکتشاف وجود دارد. من سعی‌ می‌کنم در آینده تصاویر بیشتر از بازی منتشر کنم و به شما قول می‌دهم که این تصاویر طرح و نقش کلی بازی را فاش نخواهند کرد. “

عنوان WiLD در تاریخی نامشخص توسط Sony عرضه خواهد شد. امیدواریم در مراسم E3 2017 شاهد اخبار بیشتر از این بازی موردانتظار باشیم. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *