لحظاتی قبل و در شرایطی که تنها یک هفته تا مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال یعنی E3 باقی مانده، استدیو بازی‌سازی Rebellion یک عنوان کاملا جدید به نام Stranger Brigade را معرفی کرد. Stranger Brigade یک شوتر همکاری محور است با دشمنان مامورایی و در حال و هوای کمتر مورد توجه قرار گرفته دهه 19300 روایت می‌شود.

بیانیه Rebellion در معرفی Stranger Brigade: “در نقاط دور افتاده‌ای از امپراطوری بریتانیا قدرت‌های ماورایی کمین کرده‌اند و در سایه‌ها به انتظار نشسته‌اند، جایی که کمتر افرادی جرأت رفتن به آن را پیدا کرده‌اند و تعداد معدودی بازگشته‌اند. در Strange Brigade شما با تمدن شگفت‌انگیز و فراموش شده‌ای مواجه خواهید شد که در مقبره‌های کشف نشده و مرموز مدفون بوده‌اند و هوش شما را با دشمنان پر‌تعداد به چالش خواهند کشید.”

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، دشمنان در Strange Brigade به تهدیدهای اساطیری توصیف شده‌اند که توسط ملکه جادوگر مصر بیدار شده، احضار شده‌اند. بازیکنان در Stranger Brigadee یک ماجراجویی پر‌هیجان، خطرناک و پر رمز و راز در دهه 1930 را از نمای سوم شخص تجربه خواهند کرد. در این عنوان می‌توانید در نقش یکی از چهار شخصیت موجود ظاهر شوید، هر شخصیت سلاح‌ها، تاکتیک‌ها و قدرت‌های ماورایی منحصر به فرد خود را دارد.

Stranger Brigade با قابلیت پشتیبانی از همکاری چهار‌‌نفره به‌زودی بر روی PS4 ،PC و Xbox One عرضه خواهد شد. در ادامه شاهد تریلر معرفی و اولین تصاویر این عنوان باشید.

دانلود ویدئو

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *