خالق سریال «تابو» (Taboo) آقای «استیون نایت» (Steven Knight) به‌صورت رسمی تایید کرد که در مجموع کلاً سه فصل برای ساخت این سریال که تولید شبکه «FX» بوده، برنامه‌ریزی شده است. سریال Taboo توسط «تام هاردی» (Tom Hardy)، «ادوارد “چیپس” هاردی» (Edward “Chips” Hardy) و استوین نایت ساخته شده است که اوایل سال 2017 در کشورهای بریتانیا و ایالات متحده آمریکا پخش شد.

ادامه متن بخشی از داستان فصل اول را لو خواهد داد.

این سریال معمایی استقبال خوبی در بین تماشاگران داشت و همچنین هنرنمایی تام هاردی در نقش «جیمز دلینی» (James Delaney) در این سریال نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرده بود. در ماه مارس 2017 برابر با اسفند 1395 به‌ صورت رسمی اعلام شد که فصل دوم سریال Taboo ساخته خواهد شد. فصل دوم ادامه داستان فرار جسورانه و خطرناک جیمز دلینی از لندن در سال 1814 بعد از مرگ خواهر ناتنی‌اش «زیلفا گیری» (Zilpha Geary)، با هنرمایی «اونا چاپلین» (Oona Chaplin، را به تصویر خواهد کشید. وی خدمتگذار خودش «بریس» (Brace) ، با هنرنمایی «دیوید هیمن» (David Hayman)، و مادر ناتنی‌اش «لورنا باو» (Lorna Bow)، با هنرنمایی «جسی باکلی» (Jessie Buckley)، را در پریل رها کرد و در کشتی که قصد فرار با آن را داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت. جیمز دلینی هم‌چنین انتقام خودش را از رئیس کمپانی هند شرقی با به آتش کشیدن وی گرفت.

در یک مصاحبه با «هافینگتون پست بریتانیا» (Huffington Post UK)، استوین نایت اعلام کرد که سریال Taboo تنها سه فصل خواهد داشت و در این سه فصل که وی برنامه‌ریزی کرده است داستان زندگی جیمز دلینی گفته خواهد شد. قسمتی از گفته‌های استوین نایت:

من می‌توانم سه فصل را احساس کنم، اولین فصل که در مورد «فرار کردن» بود، دومین فصل در مورد «سفر کردن» و سومین فصل نیز داستان «ورود» دلینی خواهد بود؛ تمام سریال همین است. من فکر نمی‌کنم که داستان آن‌ چیزی که بینندگان انتظارش را دارند باشد اما امیدوارم از آن لذت ببرند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *