در ماه اکتبر گذشته عکس هایی مربوط به اسمارت واچ جدیدی از اچ تی سی در اینترنت قرار گرفت که مبتنی بر Android Wear بود. در تصاویر منتشر شده از اولین ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear اچ تی سی، برند Under Armour – کمپانی تولید کننده ی لوازم و پوشاک ورزشی – به نمایش درآمده بود، ضمن اینکه حاکی از رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ به همراه طرح قابی دایره – مانند بود. همچنین در تصاویر مشخص شده بود که این ساعت هوشمند «Halfbeak» نام گذاری شده بود، اما از آن زمان تا به امروز هیچ صحبت دیگری در خصوص این گجت پوشیدنی نشده بود.

به تازگی عکس های جدید دیگری از این ساعت هوشمند در شبکه اجتماعی چینی Weibo آپلود شده – عکس های ماه اکتبر نیز در همین سایت قرار گرفته بود – که با وجود اینکه اطلاعات جدیدی در خصوص این گجت را برای ما آشکار نمی کند، اما تا حدودی گمانه زنی ها و ویژگی های قابل پیش بینی برای Halfbeak را در صورت عرضه شدن شفاف تر کرده است.

بر بدنه ی پشتی این ساعت همچنان برند Under Armour و HTC  حک شده است، ضمن اینکه سنسور ضربان قلب سنج و ۴ پین شارژ نیز درکنار آنها به چشم می خورد. رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ نیز همچنان به عنوان یکی از ویژگی های مورد توجه ای است که در یک ساعت مبتنی بر Android Wear دیده میشود. همچنین بند اسپورت مشکی و قرمز این ساعت، یادآور همان نوع طراحی است که پیش از این در مچ بندهای تناسب اندام Under Armour و HTC  وجود داشت.

بدنه ی جلویی ساعت هوشمند Halfbeak نیز مجهز به نمایشگر دایره شکل صاف و براقی است که در سمت راست آن نیز دو دکمه فیزیکی قرار گرفته است. شاید جالب ترین جنبه ی این عکس های به تازگی منتشر را بتوان این حقیقت دانست که Halfbeak همچنان از نسخه ی ۱٫۳ Android Wear استفاده می کند. با توجه به اینکه Android Wear 2.0 در اوایل ماه آینده (فوریه) به صورت رسمی ارائه خواهد شد، انتظار می رود که HTC تا قبل از عرضه ی این ساعت هوشمند، آن را به جدیدترین نسخه ی این سیستم عامل بروزرسانی کند.

تا به حال اچ تی سی هیچ گونه اظهار نظر قطعی در رابطه با ساعت هوشمند Halfbeak نکرده اما با توجه به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در اواخر فوریه برگزار خواهد شد، احتمال دارد که این شرکت از فضای بوجود آمده حداکثر استفاده را کرده و در آن به معرفی رسمی اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور خود بپردازد. باید منتظر ماند تا قدم بعدی این کمپانی پس از رونمایی از اسمارت فون های U Play و U Ultra را شاهد بود.

Vitrino

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *