خانه ورزش اخبار ورزش فرانسه ۳ – ۲ انگلیس؛ شکست سه شیرها مقابل فرانسه ده نفره

فرانسه ۳ – ۲ انگلیس؛ شکست سه شیرها مقابل فرانسه ده نفره

0

فرانسه در یک بازی دوستانه در استادو فرانس موفق شد انگلیس را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد تا قدرتش را به رخ سه شیرها بکشد.

سه شنبه شب تیم ملی فرانسه در ورزشگاه استدو فرانس در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی انگلیس رفت. دو تیم با این ترکیب مقابل هم قرار گرفتند:

فرانسه

لوریس، سیدیبه، اومتیتی، واران، مندی، لمار، پوگبا، کانته، دمبله، ژیرو، امباپه

انگلیس

هیتون، تریپیه، برتراند، جونز، کیهیل، استونز، استرلینگ، دایر، کین، دله، چمبرلین

بازی پر هیجان آغاز شد و از همان ابتدا شاهد خلق موقعیت روی دروازه دو تیم بودیم. انگلیس شروع خوبی در این بازی داشت و هری کین مهاجم آماده سه شیرها در این مسابقه هم گلزنی کرد.

دقیقه ۹: حرکت ترکیبی خوب بازیکنان انگلیس منجر به ثبت گل اول شد. استرلینگ با پشت پا برتراند را راه انداخت، این بازیکن با یک پاس خوب، هری کین را صاحب توپ کرد و مهاجم تیم ملی انگلیس دروازه لوریس را باز کرد.

اما بعد از این گل، فرانسه پاسخ خوبی داد و بازی را در دست گرفت. بعد از به ثمر رسیدن یک گل آفساید و از دست دادن یک موقعیت عالی، بالاخره فرانسه میزبان به گل رسید.

دقیقه ۲۲: سانتر خوب لمار از جناح راست، با ضربه سر ژیرو همراه شد، ولی هیتون واکنش خوبی نشان داد اما در برگشت اومتیتی آماده بود تا بازی را ۱-۱ کند.

در ادامه نیمه اول، همچنان بازی هیجانی ای را شاهد بودیم، هر دو تیم در ده دقیقه پایانی موقعیت برای گلزنی داشتند ولی این فرانسه بود که به گل برتری رسید. بعد از آن که انگلیس سه فرصت خوب را از دست داد و فرانسه هم در استفاده از تک موقعیت خوب خود موفق عمل نکرد، میزبان بار دیگر توسط یک مدافع به گل رسید.

دقیقه ۴۲: حرکت ویرانگر دمبله درون محوطه جریمه انگلیس، سه شیرها را ناکام گذاشت، هیتون با یک دفع خوب باز هم مانع شد ولی یک بار دیگر در ریباند دروازه اش را باز شده دید. این بار سیدیبه موفق به گلزنی شد.

با شروع نیمه دوم اتفاق مهم در همان دقیقه ۴۷ رقم خورد.

ذقیقه ۴۷: دله الی به سمت دروازه حریف پیش می رفت که با خطای واران سرنگون شد، داور نقطه پنالتی را نشان داد و با اندکی تامل، کارت قرمز را از جیب خود بیرون درآورد و واران زمین بازی را ترک کرد. هری کین پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد باز هم گلزنی کند.

در ادامه دو تیم دست به تعویض هایی زدند، بازی اندکی از هیجان خود افتاد. انگلیس علیرغم برتری نفری نتوانست خیلی بازی خودش را به حریف دیکته کند، در آن سمت فرانسه در پانزده دقیقه پایانی مسابقه به لطف سرعت امباپه و دمبله، کار را برای میهمان سخت کرد. دقیقه ۷۳ امباپه تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد اما چهار دقیقه بعد، دمبله کار را تمام کرد.

دقیقه ۷۷: پوگبا، امباپه را صاحب توپ کرد، او هم پاس خوبی را برای دمبله فراهم ساخت و این بازیکن از گوشه محوطه جریمه، ضربه تمام کننده اش را وارد دروازه حریف کرد.

به این ترتیب فرانسه این بازی دوستانه را با پیروزی ۳-۲ پشت سر گذاشت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *