خانه ورزش اخبار ورزش فرجام خواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین مورد پذیرش قرار گرفت؛ محرومیت مسی از حضور در تیم ملی لغو شد

فرجام خواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین مورد پذیرش قرار گرفت؛ محرومیت مسی از حضور در تیم ملی لغو شد

0

ستاره آرژانتینی بارسلونا به دلیل آنچه توهین به داور دیدار شیلی و آرژانتین اعلام شده بود ۴ جلسه از همراهی این تیم محروم شده بود، فدراسیون فوتبال آرژانتین به این حکم اعتراض کرد و جلسه ای در این خصوص روز پنجشنبه در مقر فیفا برگزار شد و مسی به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حاضر شد. یک روز پس از این جلسه، کمیته رسیدگی به اعتراضات فیفا رای خود را صادر کرد و محرومیت مسی را لغو کرد، در بیانیه این نهاد چنین آمده است:

کمیته رسیدگی به اعتراضات فیفا به دلیل اینکه هیچ مدرکی که نشان دهنده بی احترامی مسی به داور باشد موجود نیست، اعتراض فدراسیون فوتبال آرژانتین را مورد قبول قرار داده است و رای کمیته انضباطی را ملغا می داند. کمیته انضباطی فیفا همواره خواستار این است تا احترام داوران حفظ شود و بی احترامی به آن ها را مورد پذیرش قرار نخواهد داد با این وجود به دلیل اینکه مدرکی مبنی بر بی احترامی مسی موجود نیست و داور این دیدار نیز گزارشی مبنی بر بی احترامی مسی به وی را اعلام نکرده است بنابراین محرومیت وی لغو خواهد شد. علاوه بر این جریمه نقدی مسی نیز لغو خواهد شد.

با توجه به اینکه رای فیفا تنها چند ساعت پیش از دیدار آرژانتین و بولیوی اعلام شد، این تیم زمان کافی برای اعتراض به این رای را نداشت و در نخستین جلسه محرومیت مسی با حساب ۲-۰ مقابل بولیوی شکست خورد. با این وجود باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم که احتمالا تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *