خانه ورزش اخبار ورزش فرضیه اشتباه علیه پرسپولیس؛ هر سال بهتر از پارسال

فرضیه اشتباه علیه پرسپولیس؛ هر سال بهتر از پارسال

0

فرضیه اشتباه علیه پرسپولیس؛ هر سال بهتر از پارسال

حذف پرسپولیس از آسیا و باخت‌های این تیم به الهلال و یک باخت و مساوی در لیگ و توالی این نتایج نه چندان خوب باعث شده این تصور بوجود بیاید که تیم برانکو نسبت به فصل گذشته افت فاحشی داشته است. البته برد در دربی همه چیز را برای این تیم عوض خواهد کرد و آن اقتدار از دست رفته در اذهان را بازخواهد گرداند. بااین حال آمار می‌گوید که از ابتدا هم افتی در کار نبوده و پرسپولیس بهتر از هر سال نتیجه گرفته است.

با این سه امتیاز دربی، پرسپولیس با انجام یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها ۲۰ امتیازی شد. این تیم فصل گذشته در همین هفته ۲۲ امتیاز داشت. در صورتی که شاگردان برانکو بتوانند از بازی عقب افتاده خانگی مقابل صنعت نفت‌ آبادان سه امتیاز را بگیرند ۲۳ امتیازی شده و آماری بهتر از فصل گذشته خواهند داشت. البته اگر بازی مقابل صنعت نفت آبادان را هم در نظر نگیریم پرسپولیس با ۲۰ امتیاز از ۹ بازی، بهتر از پرسپولیس فصل گذشته با ۱۹ امتیاز در پایان هفته نهم نتیجه گرفته است.

با سه امتیاز بازی با صنعت نفت، برانکو هم می‌تواند رکورد بهتری از فصل گذشته داشته باشد و هم صدر جدول را بعد از مدتی طولانی از پارس جنوبی پس خواهد گرفت. حریفی که نشان داده، نمی‌شود آن را دست‌کم گرفت و اگر با همین روند ادامه دهد برانکو را در ادامه فصل با مشکل مواجه خواهد کرد. البته برانکو فصل گذشته هم همین داستان را با تراکتورسازی داشت و در مقطعی از فصل توانست آنها را جا گذاشته و حاشیه امنیتش در صدر جدول را بیشتر کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *