طی ماه اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered به صورت جداگانه منتشر شد و در جدیدترین آن‌ها به گزارش وبسایت آلمانی PSX-Sense این عنوان در خرداد ماه برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

شرکت اکتیویژن برای کمک به فروش Call of Duty: Infinite Warfare، تصمیم به انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در کنار آن گرفت. پس از بخش ژاپنی فروشگاه آمازون، باری دیگر یک فروشگاه آلمانی به انتشار بازی در خرداد ماه اشاره کرده است. بر این اساس به نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در تاریخ 30 خرداد برای پلی‌استیشن 4 و  29 تیر برای ایکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

پیش از این نیز فروشگاه‌ها Gamefly و آمازون ژاپن به انتشار زودتر نسخه استاندارد Call of Duty: Modern Warfare Remastered برای پلی‌استیشن 4 به دلیل قراردادهای تجاری سونی و اکتیویژن اشاره کرده بودند. بسیاری از بسته‌های الحاقی نسخه‌های اخیر مجموعه Call of Duty نیز زودتر از سایر پلتفرم‌ها برای کنسول‌های خانواده پلی‌استیشن منتشر می‌شدند.

بی‌تردید Call of Duty: Infinite Warfare فروش قابل توجه نسخه‌های ویژه خود را مدیون بازسازی Call of Duty: Modern Warfare است. زیرا این عنوان تنها در اختیار بازیکنانی قرار می‌گرفت که نسخه‌های Legacy ،Digital Deluxe و یا Pro Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare را خریداری می‌کردند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *