خانه ورزش اخبار ورزش فریم به فریم با مصدومیت عالیشاه

فریم به فریم با مصدومیت عالیشاه

0

فریم به فریم با مصدومیت عالیشاه

داستان بازی پرسپولیس و تراکتور قرار بود برای امید عالیشاه به شکل دیگری باشد. بازیکنی که یک سال از جدایی‌اش از پرسپولیس می‌گذرد اما چندان شانس بازی با پیراهن تیم جدیدش را پیدا نکرده است. فصل پیش بازی اول تراکتور مقابل پرسپولیس برای هواداران پرسپولیس خیلی مهم بود. بسیاری از آنها به ورزشگاه رفته بودند تا حساب‌شان را با بازیکنانی که میانه فصل از تیم‌شان به تیم حریف رفته بودند تسویه کنند. محرومیت تراکتور اما این فرصت را در اختیار هواداران قرار نداد. نوراللهی و عالیشاه درست قبل از بازی با پرسپولیس محروم شدند و تا آخر فصل در خانه نشستند. نوراللهی آخر فصل به پرسپولیس برگشت، اما بازی رفت امسال هم بخاطر ادامه محرومیت تراکتورسازی فرصت دیدار پرسپولیس و عالیشاه فراهم نشد و همه چیز به بازی برگشت رسید.

با گذشت یک سال پرسپولیسی‌ها تا حدود زیادی اتفاقات را فراموش کرده بودند اما یک گل یا حرکت مثبت از سوی عالیشاه می‌توانست داستان قدیمی را زنده کرده و داستان عالیشاه و هواداران پرسپولیس را به روز اول برگرداند. اتفاقات اما به شکل دیگری رقم خورد.  دقیقه ۳۰ بازی بود که عالیشاه مصدوم شد. در صحنه‌ای که او پایش را گرفت و کنار زمین نشست. همه منتظر بازگشت عالیشاه به زمین بودند اما گرم کردن محمدرضا آزادی نشان داد که عالیشاه تعویض شده است. در نگاه اولیه به نظر می‌رسید که عالیشاه با بازیکنی برخورد نداشته است. نگاه دقیق‌تر هم این قضیه را تصدیق می‌کرد. عالیشاه بدون برخورد با هیچ بازیکنی مصدوم شد. گویا او در کورسی که با بازیکن پرسپولیس گذاشته بود عضله پایش آسیب دید و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. مصدومیتی که شاید برای هر بازیکنی پیش بیاید اما برای عالیشاه در ترکیب تراکتور و بازی مقابل پرسپولیس نباید پیش می‌آمد.

این اتفاق برای هواداران تراکتورسازی غیرقابل هضم بوده و هجوم آن‌ها به صفحه اینستاگرام عالیشاه، این موضوع را نشان می‌دهد. حالا این مصدومیت بی‌دلیل و بدموقع سناریو را برای عالیشاه پیچیده‌تر از آن چیزی کرده است که قبل از سوت بازی مقابل پرسپولیس برای او نوشته شده بود.

حالا دیگر خبری از انتقام پرسپولیسی‌ها از عالیشاه و یک ۹۰ دقیقه سخت برای او نیست بلکه او باید با اتفاقات این بازی یک نیم‌فصل بسیار سخت و پرحاشیه را در تبریز بگذراند. اگرچه چند بازی خوب و چند گل شاید بتواند همه چیز را به حالت اول برگرداند اما عالیشاه کار بسیار سختی را در ادامه حضور در تبریز پیش رو خواهد داشت مگر این که مصدومیت نابه‌هنگام او جدی‌تر از آنی باشد که تصور می‌شود و چند هفته‌ای را دور از میادین به سر ببرد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *