به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، کپکام اعلام کرد که علاقه زیادی برای ساخت و انتشار بازی‌هایش بر روی کنسول Nintendo Switch دارد اما متاسفانه به نظر می‌رسد حداقل هنوز این علاقه‌مندی شامل محموعه Resident Evil نمی‌شود.

آقای “ماساچیکا کاواتا” (Masachika Kawata) تهیه‌کننده سری Resident Evil در گفتگویی با Express Online درباره Switch گفت:”من فکر می‌کنم که Nintendo Switch یک سخت‌افزار متفاوت و یکتا در نوع خودش است. من به‌شخصه مشتاقانه منتظر دیدن امکانات این کنسول از نزدیک هستم اما باید بگویم در حال حاضر ما هیج برنامه‌ای برای آوردن سری  Resident Evil به نینتندو سوئیچ نداریم!

همانطور که می‌دانید کپکام در همان زمان معرفی Nintendo Switch جزو شرکت‌هایی نام برده شد که اقدام به ساخت و عرضه بازی‌های خود برای این کنسول خواهند کرد پس احتمالا در آینده‌ای نزدیک باید شاهد آمدن بازی‌های این کمپانی برای Switch باشیم.

بازی Resident Evil 7 جدیدترین نسخه از این سری، قرار است فردا و در تاریخ 24 ژانویه (مصادق با 5 بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌ های شخصی منتشر شود. همچنین این بازی از عناوین سرویس Xbox Play Anywhere خواهد بود و این امکان را به بازیکنان می‌دهد که در صورت خریداری نسخه دیجیتالی بازی بر روی Xbox One یا PC بتوانند به آن بر روی هر دو پلتفرم دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید پیش‌نمایشی بر این بازی را به قلم “محمد حیدری” با مراجعه به این لینک مطالعه نمایید.

شایان به ذکر است کنسول Nintendo Switch در تاریخ 3 مارچ (مصادف با 13 اسفند) با قیمت 300 دلار عرضه می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *