خانه ورزش اخبار ورزش فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در اردوی قطر و دیدار با ویتنام

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در اردوی قطر و دیدار با ویتنام

0

فدراسیون فوتبال امروز اسامی بازیکنانی که در اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان در قطر و دیدار با ویتنام در نخستین مسابقه مقدماتی جام ملت های آسیا حضور خواهند داشت را اعلام کرده است.

بر این اساس، اویس عزیزی. حمیدالله وکیلی، بکتاش اکبری، سید محمد هاشمی، مجیب جمالی، حسن امین، آرش هاتفی، بنیامین نجم، روح الله اقبال زاده، میلاد انتظار، فرزاد عطایی، حسین علیزاده، شریف محمد، میلاد سالم، فردین حکیمی، کنشکا طاهر، مصطفی آزادزوی، زبیر امیری، امید پوپلزی، فرشاد نور، اباسین علی خیل، فیصل شایسته، نورالله امیری، جبار شرزه، امرالدین شریفی و خیبر امانی بازیکنانی هستند که تیم ملی فوتبال افغانستان را در کشورهای قطر و تاجیکستان همراهی خواهند کرد.

در این لیست تغییراتی نسبت به لیست اول دیده میشود. بر بنیاد گزارش ها، فیصل سخی زاده فوتبالیست شاغل در لیگ استرالیا و همچنین نور حسین شاغل در لیگ انگلستان، خودشان حاضر به پوشیدن پیراهن تیم ملی نشده اند.
مسیح سیغانی و یوسف شیردل نیز به دلیل نداشتن باشگاه در این اردو حضور ندارد. مصطفی حدید و مازیار کوهیار به دلیل مصدومیت و مصطفی زازی نیز به دلیل گزینه های بهتر در تیم ملی نیز حضور ندارند.
شریف محمد، میلاد انتظار، فرزاد عظایی و بکتاش اکبری نیز دوباره بعد از مدتی به تیم ملی راه پیدا کرده اند. همچنین فرشاد نور از لیگ هلند، جبار شرزه از لیگ دانمارک، بنامین نجم از بوندسلیگای۴ و حسین علیزاده از تیم شاهین آسمایی نیز برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده اند.
 همان طور که در مصاحبه های قبلی علی عسکر لعلی اعلام کرده بود، اسلام الدین امیری نیز تا اطلاع ثانوی به بر اساس لزوم دید فدراسیون فوتبال به تیم ملی دعوت نخواهد شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در تاریخ ۱۵ مارچ برای شرکت در یک کمپ تمرینی راهی دوحه خواهند شد و تمرینات تیم نیز از تاریخ ۱۶ مارچ در کشور قطر آغاز خواهد شد.

شاگردان فیستر در تاریخ ۲۳ مارچ در مسابقه ای تدارکاتی در دوحه به مصاف سنگاپور خواهند رفت. ملی پوشان در تاریخ ۲۴ مارج دوحه را ترک و راهی دوشنبه تاجیکستان خواهند شد تا در تاریخ ۲۸ مارچ در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در مقابل ویتنام قرار بگیرند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *