به مانند جهان مارول، شرکت اکتیویژن نیز در نظر دارد تا به سمت خلق آثاری سینمایی در جهان شخصیت‌های Call of Duty برود. به گزارش پردیس‌گیم، روسای Activision Blizzard یعنی آقایان “استیسی شر” ( Stacey Sher) و “نیک فن دایک” (Nick van Dyk) در مصاحبه‌ای با Guardian اعلام کرده‌اند که شرکت آن‌ها قصد دارد تا فیلم‌هایی با محوریت بازی‌های Call of Duty را تولید کنند.

به نظر می‌رسد باید شاهد خلق آثاری نظیر Modern Warfare و Black Ops اینبار در دنیای سینما باشیم. آقای “شِر” در این رابطه گفته شده است:

“ما طی چندین سال برنامه‌ریزی‌ها زیادی انجام دادیم و با افراد و نویسندگان مختلفی مشورت کردیم تا بتوانیم فیلمی نظیر بازی Black Ops را بسازیم که در آن شاهد داستانی چند لایه و عمیق هستیم. همچنین می‌توان فیلمی شبیه به Modern Warfare خلق کرد که در آن شما شاهد جنگ‌هایی هم دوره با خودتان خواهید بود. به طور کلی شما می‌توانید شاهد فیلم‌هایی بر پایه عملیات‌های سری و مخفی و یا جنگ‌های علنی و واضح باشید.”

در ادامه آقای “فن دایک” تصریح کرد: “این فیلم‌ها باید به مانند بازی اصلی، یک اثر با آدرنالین بالا و عناصر زیبایی شناسی در جهت انتقال هیجان باشند و باید در نظر گرفت که این آثار یک اقتباس ادبی نیستند. این آثاری که ما در نظر داریم خلق کنیم، بسیار وسیع‌تر، فراگیرتر و در مقیاس جهانی بزرگ‌تری در قیاس با آثار مارول قرار دارند.”

به نظر می‌رسد اکتیویژن از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی‌های اینکار را انجام داده است زیرا در نظر دارد حتی یک سریال تلویزیونی بر مبنا جنگ‌های جهانی و یا ویتنام را نیز خلق کند. اولین فیلم Call of Duty نیز پیش‌بینی می‌شود در سال 2018 روانه بازار شود.

در هر صورت نباید فراموش کرد که Call of Duty یکی از بزرگ‌ترین برندهای تجاری در عرصه سرگرمی محسوب می‌شود و گسترش فعالیت این برند در عرصه‌های دیگر پدیده‌ای غیرقابل نیست.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *