Xbox از زمان قدیم در زمینه بازی‌های فرست‌پارتی ضعیف بوده است؛ بله فرنچایز‌های بزرگی نظیر Halo و Forza وجود دارد ولی در مجموع فاقد تنوع و IPهای جدید بوده است؛ چیزی که اکنون به موضوعی حاد تبدیل شده چرا که نقطه اتکاهای اصلی برند Xbox در حال ضعیف‌ و خسته‌شدن است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft، آقای “فیل اسپنسر” (Phil Spencer) در مصاحبه ای با The Guardian گفت که بدون‌شک شرکت در حال افزایش سرمایه‌گذاری خود در بخش بازی‌های فرست‌پارتی است؛ که شاید بدین معنا باشد که باید منتشر حرکت رو به جلوی Microsoftt هستیم.

“در حال حاضر توجه ما برروی محتواییست که در حال ساخت‌شان هستیم. من از موقعیت خود آگاه بوده و می‌دانم که از طرف جامعه و مردم به خاطر عناوین فرست‌پارتی‌مان کمی تحت فشار هستیم و می‌خواهم به مردم بگویم: همان سطح از تعهدی را که در این 3 سال که پلتفرم و سرویس‌های آن را تکامل داده و سخت‌افزارهای تازه‌به وجود آورده‌ایم در من و تیم Xbox حی کرده‌اید، در عناوین فرست‌پارتی نیز حس خواهید کرد. من نمی‌خواهم از چیز‌هایی که تاکنون معرفی نشده‌اند صحبت کنم ولی بدون‌شک ما در حال افزایش سرمایه‌گذاری هستیم.”

شنیدن چنین اخباری خوب است چرا که فقدان انحصاری‌های قابل اعتماد و بازی‌های متنوع بزرگ‌ترین مشکل Microsoft در مقابل Sony و Nintendo در دهه اخیر بوده است. خوشبختانه “اسپنسر” قول داده که به این مشکل رسیدگی کند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *