خانه ورزش اخبار ورزش لام: برنامه ای برای مربی شدن ندارم؛ پپ و آنچلوتی متفاوت و موفق هستند

لام: برنامه ای برای مربی شدن ندارم؛ پپ و آنچلوتی متفاوت و موفق هستند

0

فیلیپ لام می گوید فعلا تصمیمی برای ورود به دنیای مربیگری ندارد.

به گزارش وبسایت نود، فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ می گوید قصد ندارد بعد از پایان دوران فوتبالش به مربیگری روی آورد. مدافع راست ۳۳ ساله بایرن مونیخ در تابستان آینده به صورت رسمی بازنشسته خواهد شد و او پیشنهاد دریافت پست مدیریت ورزشی باشگاه را هم رد کرده است. لام در مصاحبه با اکیپ گفت:

در حال حاضر نمی توانم خود را به عنوان یک مربی تصور کنم. اگر من امروز تصمیم بگیرم، جوابم نه خواهد بود. اما برای آینده، هرگز نه نمی گویم. بیشتر زندگی من در ۲۵ سال اخیر در زمین فوتبال سپری شده است و این چیزی نیست که اکنون بتواند من را وسوسه کند.

همیشه از فکر کردن درباره الگوهای بازی لذت می برم، و من بدون شک این کار را مقابل تلوزیون انجام خواهم داد اما آماده کردن تیم برای بازی ها، شرکت در تمرینات و … چیزهایی نیستند که من از آن ها لذت ببرم و لذت بردن در فوتبال امری ضروری است.

بایرن مونیخ امسال شانس تکرار موفقیت های سال ۲۰۱۳ را دارد. تیم کارلو آنچلوتی در بوندس لیگا صدرنشین است، به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی آلمان رسیده و در آستانه حضور در جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان قرار دارد.

امسال امکان رخ دادن هر چیزی وجود دارد. در بوندس لیگا صدر نشین هستیم، در جام حذفی کماکان حضور داریم و از بخت خوبی برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان داریم.
در بازی های مهم تیم همیشه خوب عمل می کند اگر چه تیم در این فصل همانند فصل های اخیر درخشان ظاهر نشده است. همیشه قهرمان شدن، هر سه روز یک بار در بالاترین سطح بازی کردن، عالی فوتبال بازی کردن، این ها زیاد راحت نیستند.

لام همچنین درباره مقایسه عملکرد آنچلوتی و پپ گواردیولا گفت:

پپ و کارلتو متفاوت هستند، هر دو مربیان موفقی هستند، هر کدام با روش کاری خود موفقیت به دست آورده اند. پپ همیشه می خواست که خیلی خیلی هجومی بازی کند، همیشه می خواست که حریف را در نیمه خود گیر جمع کند. با حضور آنچلوتی حریف هم حق دارد توپ را در اختیار داشته باشد، و این به ما اجازه می دهد که به راحتی فضاها را به دست آوریم. این دو کاملا متفاوت هستند و تیم باید از آن ها یاد بگیرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *