خانه ورزش اخبار ورزش لمپارد: رئال مادرید، بارسلونا و اینتر به دنبال جذب من بودند

لمپارد: رئال مادرید، بارسلونا و اینتر به دنبال جذب من بودند

0

فرانک لمپارد که در ماه فوریه کفش هایش را آویخت در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده در ابتدای دوران حضورش در چلسی مورد توجه باشگاه هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و اینتر قرار داشته اما در نهایت تصمیم گرفته در چلسی بماند و از این تصمیم پشیمان نیست.

لمپارد که به مدت ۱۳ سال برای چلسی بازی کرد و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بدل شد به شبکه Sky Sports گفته:

چند باشگاه بزرگ اروپایی در ابتدای دوران فوتبالم به جذب من علاقه داشتند اما من در چلسی ماندم و از این تصمیم پشیمان نیستم. رئال مادرید، بارسلونا و اینتر در زمان مورینیو به دنبال جذب من بودند. شایعاتی وجود داشت و صحبت هایی پشت پرده انجام شد اما من هیچ وقت به آن ها قول امضای قرارداد ندادم.

خیلی خوشحالم که به یکی از این تیم ها نرفتم چون حالا که به دوران فوتبالم در چلسی نگاه می کنم می بینیم اگر به تیم دیگری رفته بودم چیزهای زیادی را از دست می دادم. خوشحالم که می توانم بگویم به یک باشگاه وفادار بودم و کارهای زیادی برای این باشگاه انجام دادم. شما نمی توانید چنین شرایطی را بخرید و زمانی که به آن دست یابید نمی توانید آن را از دست بدهید. چلسی باشگاهی است که همیشه به آن احساس نزدیکی می کنم.

لمپارد درباره پیشنهاد پل کلمنت برای پیوستن به سوانزی در ماه ژانویه گذشته گفت:

کلمنت از من خواست که به سوانزی بروم و آنقدر برای او احترام قائل بودم که به پیشنهادش فکر کنم. زمان حضور در وستهم چند ماهی را به صورت قرضی در سوانزی گذرانده بودم و پیشنهاد کلمنت واقعا مرا وسوسه کرد. مسئله این بود که من در چلسی و منچسترسیتی برای فتح جام جنگیده بودم و احساس کردم رفتن به سوانزی و تلاش برای بقا در لیگ در این برهه از دوران فوتبالم چندان مناسب نیست. برای کلمنت آرزوی موفقیت می کنم اما بنظرم سوانزی گزینه مناسبی برای من نبود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *