خانه ورزش اخبار ورزش په په: تنها خدا از آینده ام خبر دارد؛ تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید می مانم

په په: تنها خدا از آینده ام خبر دارد؛ تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید می مانم

0

په په در مراسمی که به مناسبت ۲۹ـمین سالگرد جشن رامون مندوزا ترتیب داده شده بود، به همراه فلورنتینو پرز، رائول، ناچو فرناندز و میاتوویچ شرکت کرد و در مورد آینده خود گفت:

برای من افتخار بزرگی است که اینجا باشم. می خواهم هواداران را بسیار خوشحال ببینم چون همیشه سعی کرده ام برای این پیراهن افتخار آفرینی کنم و از کسانی مثل رائول درس بگیرم و روحیه تیمی نشان داده و به کسانیکه در ورزشگاه هستند احترام بگذارم. همیشه می خواهم نهایت تلاش خود را بکنم تا شادی را برای هواداران به ارمغان بیاورم. تنها خدا می داند که آینده ام به چه صورت رقم خواهد خورد چون تا ۳۰ ژوئن قرارداد دارم. قبلاً هم گفته ام که تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید می مانم. هر روز فداکاری می کنم که اینجا باشم. تنها روی بازگشت هرچه زود تر تمرکز کرده ام تا به تیم کمک کنم. در ادامه فصل نیز تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در تمام رقابت هایی که حضور داریم به قهرمانی برسیم.

با اینحال، ناچو و پدیا میاتوویچ، نسبت به آینده په په در رئال مادرید خوشبینی کمتری داشتند و از این فرصت استفاده کردند تا به نوعی با مدافع پرتغالی وداع کنند. ناچو گفت:

اگر این یک مراسم وداع با په په است، پیدا کردن کلمه ای برای گفتن آنچه که می خواهم در مورد او بگویم سخت خواهد بود بنابراین فقط می خواهم از په په تشکر کنم. با کمک های تو من بازیکن و انسان بهتری شدم.

میاتوویچ هم گفت:

په په، هرجا که بروی، برای تو آرزوی موفقیت می کنم. تو بازیکن بزرگی هستی اما مهم تر از آن، انسان فوق العاده ای هستی.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *