خانه ورزش اخبار ورزش لوته ۰ – ۳ دورتموند؛ زنبورها با صعود به نیمه نهایی حریف بایرن مونیخ شدند

لوته ۰ – ۳ دورتموند؛ زنبورها با صعود به نیمه نهایی حریف بایرن مونیخ شدند

0

دورتموند با برتری ۳-۰ مقابل تیم لوته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان رسید. این بازی دو هفته قبل به دلیل بارش برف لغو و به امروز موکول شد. نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و شرایط بد زمین بازی مانع از خلق موقعیت روی دو دروازه ها خصوصا دروازه لوته می شد. جدی ترین موقعیت دورتموند در نیمه اول روی شوت گوئریرو به دست آمد که ضربه هافبک پرتغالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم را دورتموندی ها جدی تر آغاز کردند و توانستند چند بار روی حرکات سریع دمبله موقعیت سازی کنند. در ادامه حرکت این بازیکن و پاس به موقعش برای کریستین پولیشیچ منجر به گل اول بازی شد.  دقیقه ۶۶ روی پاس به بیرون گوئریرو، شورله در موقعیت خوبی صاحب موقعیت شد و با ضربه ای محکم از داخل محوطه گل دوم را برای زرد و مشکی پوشان به ثمر رساند. دقیقه ۸۳ ضربه آزاد مارسل اشملتسر روی اشتباه دروازه حریف وارد دروازه شد و با به ثمر رسیدن این گل برد دورتموندی ها قطعی شد.

در این بازی آلکساندر ایساک خرید جوان دورتموندی ها برای اولین بار فرصت حضور در میدان با پیراهن این تیم را به دست آورد. دورتموند با صعود به مرحله بعدی رقابت ها حریف بایرن مونیخ شد و باید ماه آینده در آلیانتس آرنا به مصاف این تیم برود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *