خانه ورزش اخبار ورزش یوونتوس ۱ – ۰ پورتو؛ صعود آسان بانوی پیر در شب آرام تورین

یوونتوس ۱ – ۰ پورتو؛ صعود آسان بانوی پیر در شب آرام تورین

0

دو تیم یوونتوس و پورتو در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پورتو در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی خود با حساب ۲-۰ شکست خورد تا برای صعود به مرحله بعد این مسابقات کار بسیار دشواری در ورزشگاه خانگی یوونتوس داشته باشد. دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب یوونتوس:

بوفون، آلوز، بونوچی، بن عطیه، ساندرو، مارکیسیو، خدیرا، کوادرادو، دیبالا، مانژوکیچ، هیگواین

ترکیب پورتو:

کاسیاس، پریرا، مارکانو، فلیپه، لایون، دنیلو، آندره، تورس، براهیمی، آندره سیلوا، سوارز

نیمه نخست این دیدار شاهد دیداری سرد و نه چندان تهاجمی از سوی دو تیم بودیم، هیچ یک از دو تیم موفق نشدند برتری محسوسی بر رقیب داشته باشند. با این وجود مهمترین اتفاق نیمه نخست در دقیقه ۴۰ رخ داد، جایی که پریرا با خطایی که انجام داد علاوه بر اینکه از زمین بازی اخراج شد، ضربه پنالتی را در اختیار یووه قرار داد.

دقیقه ۴۰: ضربه سر مانژوکیچ توسط کاسیاس دفع شد اما توپ برگشتی مقابل هیگواین قرار گرفت، این بازیکن می رفت تا گل نخست یوونتوس را به ثمر برساند اما خطای هند پریرا باعث شد تا داور این دیدار این بازیکن را اخراج و یه ضربه پنالتی را در اختیار یووه بگذارد. پائولو دیبالا پشت این ضربه قرار گرفت و با ضربه ای به سمت راست دروازه نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.

نیمه دوم این دیدار با سرعتی بهتر آغاز شد و در همان ابتدا هریک از دو تیم می توانستند به گل برسند. روی اشتباهی که خط دفاعی یووه انجام داد سوارز این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما درخشش بوفون مانع از این اتفاق شد. در ادامه هیگواین و دیبالا روی ضرباتی که به سمت درپازه حریف روانه کردند موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند که ضربات این دو بازیکن آرژانتینی از کنار دروازه به بیرون رفت. در اواخر نیمه دوم شاهد دیداری یک طرفه بودیم و یووه حاکم مسلم توپ و میدان در این دقایق بود، هرچند که پورتو موقعیت های نصفه و نیمه ای به دست می آورد اما توانایی گلزنی در مقابل بوفون را نداشت تا یووه در دیداری آسان و با خیالی آسوده مقابل پورتو به پیروزی برسد و در مجموع با برتری ۳-۰ در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا وارد شود.

 

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *