کاملا درست است که فروش بهاره ایکس باکس به پایان رسیده اما این موضوع بدین معنا نبوده که دیگر هیچ معامله‌ای در شبکه لایو وجود ندارد. ساعاتی پیش کمپانی بلند آوازه مایکروسافت مطابق رسم همیشگی اقدام به انتشار لیست تخفیفات هفتگی شبکه ایکس باکس لایو نمود. در نگاه اول به لیست تخفیفات این هفته متوجه گستردگی آن می‌شویم؛ شاید لیست پیشه‌رو توانایی مقابله با عناوین موجود در فروش بهاره را نداشته باشد اما اگر دارنده یکی از دو کنسول ایکس باکس وان یا ایکس باکس 360 باشید هنوز هم معاملاتی هست که می‌تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot و Majornelson این هفته ایکس باکس وان بازان می‌توانند بازی Dead Rising 4 را به قیمت 36 دلار و نسخه دیلوکس آن را تنها با پرداخت 48 دلار و همچنین سیزن پس آن را به نصف قیمت یعنی 100 دلار خریداری کنند. علاوه بر این، بازی Torment: Tides of Numenera با تخفیفی استثنایی روبرو شده و به جای 50 دلار به قیمت 40 دلار به‌فروش می‌رسد. در ادامه نیز شاهد کاهش قیمت بازی Elite Dangerous: Commander Deluxe Edition به 40 دلار هستیم.

شما کاربران پردیس گیم در زیر می‌توانید شاهد جدول کامل تخفیفات هفتگی کنسول ایکس باکس وان باشید.

ایکس باکس 360 بازان نیز در هفته جاری قادر به خریداری نسخه دیجیتالی عناوینی همچون Darksiders II به قیمت 2 دلار و Stuntman: Ignition به قیمت 3 دلار هستند. شما در زیر قادر به مشاهده لیست کامل تخفیفات هفتگی ویژه ایکس باکس 360 هستید.

در انتها لازم به‌ذکر بوده که برخی از پیشنهادات موجود در لیست تنها در اختیار دارندگان اشتراک طلایی ایکس باکس قرار گرفته است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *