کمپانی مایکروسافت تابستان را با یک پیشنهاد ویژه برای ایکس‌باکس وان S آغاز نمود. تنها چند روز پس از رونمایی از ایکس‌باکس وان ‌ایکس، این شرکت پیشنهادی را ارائه کرد تا بتواند تعداد نسخه‌های بیشتری از ایکس‌باکس وان ‌اس (xbox one s) را بفروشد.

این طرح بدین صورت است که در صورت خرید ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس وان اس از 18 تا 24 ژوئن، این شرکت به شما هدایایی به صورت رایگان تحویل خواهد داد.

مایکروسافت اعلام نمود که تقریبا تمامی خرده‌فروشان در سطح ایالات متحده آمریکا این طرح را اجرایی می‌کنند و جوایز نیز بسیار متنوع است.

برای مثال اگر در مدت زمان مشخص شده توسط مایکروسافت یک دستگاه ایکس‌باکس وان ‌اس از Walmart.com خریداری کنید، به صورت رایگان یک دسته بازی وایرلس نیز هدیه خواهید گرفت.

کسانی که این کنسول را از Best Buy می‌خرند در کنار یک دسته وایرلس، پکیج سه ماهه ایکس‌باکس لایو طلایی نیز هدیه می‌گیرند. مایکروسافت به کسانی که از تاریخ 18 تا 24 ژوئن از فروشگاه های Gamestop و Target ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس وان اس خریداری کنند، کارت هدیه 50 دلاری خواهد داد.

قیمت ایکس‌باکس وان اس از 249 دلار شروع می‌شود. کمپانی مایکروسافت لیستی از خرده فروشانی که در این طرح شرکت نموده‌اند را در وب‌سایت خود قرار داده است و می‌توانید در آنجا مشاهده کنید.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *