طراحی کنترل‌های ایکس‌باکس وان یکی از نقاط قوت این کنسول است و مایکروسافت همیشه سعی داشته که در طراحی کنترل‌های زیبا از رقیب سنتی خود پیشی بگیرد.

امروز مایکروسافت سه کنترل جدید برای ایکس‌باکس وان معرفی کرده است که هر سه استایل خاص خودشان را دارند.

اولین کنترل رنگ خاکستری ساده دارد که زیر آنالوگ‌های سبز است. این کنترل با قیمت 65 دلار در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود و از سوم آگوست (فردا) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دومین کنترل نسخه ویژه Volcano Shadow است در بالا رنگ سیاه مات دارد که در پایین با رنگ قرمز ترکیب می‌شود. دکمه‌های این کنترل نیز همچین ترکیبی دارند. این کنترل نیز از فردا با قیمت 70 دلار در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.

سومین کنترل نسخه ویژه Patrol Tech است که رنگ آبی تیره دارد و الگوهای گشت‌های نیرو هوایی بر روی دسته‌ها قرار داده شده‌اند. این کنترل نیر 70 دلار قیمت دارد ولی برعکس دو کنترل دیگر تا 5 سپتامبر (۱۴ شهریور) عرضه نخواهد شد.

شما در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به این کنترل‌ها را مشاهده کنید:

یک آداپتور بی سیم جدید نیز برای ایکس‌باکس وان معرفی شده است که 66% از آداپتور  قبلی کوچک‌تر است که در هنگام استفاده جای کمتری را اشغال می‌کند. قیمت این آداپتور  25 دلار خواهد بود ولی کسانی که به فکر خرید یک کنترل معمولی هستند می‌توانند باندل این آداپتور و کنترل را با قیمت 70 دلار تهیه کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *