با توجه به اشارات آقای “ولز”، بنظر می‌رسد قرار است در The Last of Us 2 داستانی حیرت‌آور را تجربه کنیم. به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از PSU، طی مصاحبه‌ای که مدیر استودیو ناتی‌داگ آقای “ایوان ولز” (Evan Wells) با وبسایت GameInformer داشت، گرچه اطلاعات چندانی از بازی The Last of Us 2 فاش نکرد، ولی توانست درجه‌ی هایپ هواداران را بالاتر از قبل ببرد. او در این مصاحبه گفت:

The Last of Us Part II یک بازی فوق‌العاده خواهد بود. اخیرا “نیل دراکمن” داستان بازی را به ما تحویل داده‌است و [این داستان] حیرت‌آور است.

تنها چیزهایی که تا به الان از داستان می‌دانیم این است که در بازی کنترل شخصیت “الی” 19 ساله را بر عهده خواهیم داشت و طبق دیالوگ‌های او در تریلر بازی، می‌توان گفت به نوعی هسته‌ی داستانی بازی مربوط به انتقام گرفتن است (نمی‌دانیم از چه افرادی..شاید فایرفلایز؟). “نیل دراکمن” (نویسنده و کارگردان بازی) نیز قبلا اشاره کرد که تم اصلی داستان بازی [بر خلاف نسخه اول] در مورد “نفرت” می‌باشد.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای بازی اعلام نشده. اما با توجه به اینکه بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، انتظار نداریم قبل از سال 2019 عرضه شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *