چندی پیش اعلام شد که عنوان در ‌دست ‌ساخت Red Dead Redemption 2 تاخیر خورد و تاریخ عرضه آن به بعد از سال 2017 موکول شد. به تازگی مدیر‌ مالی Ubisoft آقای “آلن مارتینز” به این خبر واکنش نشان داده و گفته که تاخیر این عنوان به نفع شرکت یوبیسافت است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، در کنفرانس خبری یوبیسافت که که امروز صبح برگزار شده بود، آقای مارتینز اذعان داشت که تاخیر خوردن عنوان Red Dead Redemption 2 تا سال 2018 ، موجب می‌شود که بازی‌های یوبیسافت عملکرد بهتری داشته باشند.

او گفت: “ به وضوح مشخص است که نبود عنوان Red Dead Redemption 2 در بازار، تاثیر مثبتی بر عملکرد مالی ما خواهد داشت و موجب صعود مالی شرکت می‌شود. نبود این بازی در بازار، فروش بهتری را برای بازی‌های ما رقم خواهد زد.”

در کنفرانس مالی امروز صبح Ubisoft، آنها اعلام کردند که در سه ماهه نخست سال مالی شاهد رشد 34 درصدی در بخش فروش بوده‌اند که دلیل اصلی آن عرضه بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle و همچنین انتشار DLC سوم بازی For Honor و انتشار محتوای‌ اضافی برای بازی Rainbow Six Siege بوده است. هر چند برخی تحلیلگران از اطمینان یوبیسافت به فروش بیشتر در سال جاری، متعجب هستند.

آقای مارتینز دقیقا اعلام نکرد که تاخیر در انتشار عنوان Red Dead Redemption 2 چه تاثیری بر برنامه‌های این شرکت خواهد داشت و در اینباره گقت: “بسیار زود است که در این مورد صحبت کنیم.”

در ادامه نیز افزود: “به نظر ما بسیار زود است که دیدگاه یا برنامه‌های پیش‌ روی خود را تغییر دهیم. از تاثیر مثبت این تاخیر اطمینان داریم ولی برای تغییر برنامه‌ها زود است.”

قطعا انتشار Red Dead Redemption 2 در بازار تاثیرات زیادی در‌پی خواهد داشت و تاخیر در عرضه آن موجب می‌شود تا بازی‌های دیگر فرصتی برای فروش بیشتر داشته باشند. مدیرعامل شرکت Take-Two (شرکت مادر Rockstar) در مورد تاخیر این عنوان گفته بود: “فکر نمیکنم که زمان عرضه بازی اهمیت چندانی داشته باشد. اگر یک بازی به اندازه کافی خوب باشد، هر زمانی که منتشر شود، مردم از آن استقبال خواهند کرد.”

لازم به ذکر است که دو عنوان بزرگ ساخت شرکت Ubisoft در سال جاری، عنوان South Park: The Fractured But Whole و Assassin’s Creed: Origins خواهند بود که به ترتیب در تاریخ 25 مهرماه و 5 آبان‌ماه منتشر خواهند شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *