خانه ورزش اخبار ورزش مرفاوی: برای بازی مقابل ذوب‌آهن فقط یک روز تمرین کرده بودیم

مرفاوی: برای بازی مقابل ذوب‌آهن فقط یک روز تمرین کرده بودیم

0

سرمربی تیم فوتبال صبای قم مدعی شد تیمش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن فقط یک روز تمرین کرده است.

به گزارش وبسایت نود ، صمد مرفاوی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در ابتدا برای عدم حضورم در نشست خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که چند سال است ساختار خوبی دارد، بازیکنانش هماهنگ هستند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. برای این بازی به خاطر مشکلاتی که داشتیم فقط یک روز تمرین کرده بودیم.

وی افزود: تیم ما فقط روز سه‌شنبه تمرین کرد و زمان کافی را نداشتیم تا مانند تیم ذوب‌آهن کار تاکتیکی انجام دهیم. با توجه به شباهتی که شکل بازی تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی با هم دارند کمی توانستیم خلاء تمرین را جبران کنیم. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم، به موقعیت‌های خوبی برسیم و به گل هم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به اینکه بازی کردن در زمین ذوب‌آهن سخت است، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی چند بار نوع و شکل بازی‌اش را تغییر می‌دهد و تغییر تاکتیکی ایجاد می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کردند و توانستند تیم خوب و منظم ذو‌ب‌آهن را شکست دهند و به سه امتیاز برسند.

مرفاوی در خصوص اینکه گفته می‌شود آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی مورد توجه باشگاه صبا قرار گرفته‌اند، گفت: نام این بازیکنان بیرون از مجموعه صبا مطرح می‌شود اما هنوز مذاکره‌ای به صورت جدی با آنها انجام نشده است.

وی در پایان راجع به داوری دیدار ذوب‌آهن اصفهان – صبای قم خاطرنشان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت که به ضرر دو تیم باشد. به نظرم قضاوت این دیدار متعادل بود و داور به خوبی توانست بازی را کنترل کند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *