خانه ورزش اخبار ورزش مسئول برگزاری دیدار سایپا و فولاد: برای گزارشگر بازی متأسفم

مسئول برگزاری دیدار سایپا و فولاد: برای گزارشگر بازی متأسفم

0

مسئول برگزاری دیدار تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان در خصوص حواشی به وجود آمده خارج از بازی، صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود ، جواد خلیفه‌سلطان درباره حاشیه‌هایی که در این بازی رخ داد، اظهار داشت: امروز ناظر دیدار سایپا و فولاد خوزستان بودم. متأسفم برای صدا و سیما با آن گزارشگری که اطلاعات ندارد و می‌گوید من ناظر مسابقه هستم، در حالی که من نماینده یا همان مسئول برگزاری بازی بودم و چون مقابل بی‌قانونی را گرفتم، این دوستان علیه من صحبت کردند.

وی افزود: ابتدای بازی تهیه کننده برنامه صدا و سیما با من صحبت کرد و گفت اگر بشود دوربین آنها کمی از جلوتر فیلمبرداری کند. من هم گفتم تا جایی که بشود همکاری خواهم کرد و حتی به داور چهارم گفتم همکاری لازم را داشته باشد. اوایل نیمه دوم دیدم که گزارشگر برنامه با میکروفن وارد زمین شد که وقتی متوجه شدم از او خواستم به جایگاهش برگردد. این گزارشگر اعلام کرد من برای صدا و سیما هستم که من هم طبق قانون گفتم هرکسی می‌خواهی باش، قانون اجازه نمی‌دهد گزارشگر با لباس شخصی و میکروفن به دست وارد زمین شود،‌ اگر می‌خواهی با کاور کنار زمین بایست.

خلیفه‌سلطان با بیان اینکه او قوانین سازمان لیگ را اجرا کرده و این را به گزارشگر تلویزیون هم تأکید کرده است، گفت: این گزارشگر می‌گوید ما قوانین خودمان را داریم و پس از ۱۵ دقیقه جر و بحث کنار زمین، در نهایت با همکاری یگان ویژه از زمین بیرون شد. بعد که به جایگاه خودش رفت، اعلام کرد من از دوستان تاج هستم و او من را به روزنامه جهان فوتبال برده بود و اکنون هم با خودش به سازمان لیگ آورده است. برای صدا و سیما متأسفم که به گزارشگری که اطلاعات ندارد تریبون داده است. آن زمان که اصلاً تاج روزنامه نداشت، من خودم صاحب روزنامه بودم و از سال ۷۴ در زمان ریاست داریوش مصطفوی در این فوتبال نظارت می‌کردم. چگونه تاج من را به فوتبال آورده است، نمی‌دانم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *