مثل تمام لوازم آرایشی خط چشم هم برندها و کیفیت های متفاوتی دارد. متاسفانه تصور خیلی ها این است که هر چه قیمت لوازم آرایشی گران تر باشد با کیفیت تر است. اما در حقیقت باید انواع برندهای لوازم آرایشی را به اندازه کافی بشناسید و ویژگی های آن ها را بدانید تا بتوانید لوازم مطلوب و با کیفیتی که در نظر دارید را تهیه کنید. برای راحت تر شدن کار شما در این جا چند نمونه از بهترین و جدیدترین خط چشم ها را معرفی کرده ایم.

بهترین خط چشم ها

خط چشم ریمل مدل Rimmel Scandal Eyes Waterproof Eyeliner

مغزی این مداد ژله ای و ضد آب است و بدون هیچ کشیدگی روی پوست بسیار نرم و روان کشیده می شود. این خط چشم بعد از خشک شدن کاملا ثابت می ماند و بهتر است از آن برای عروس یا میهمانی های باشکوه استفاده نشود چون نورپردازی ها و نوع لباس عروس حرارت بالا ایجاد می کند.

بهترین خط چشم ها

خط چشم اورآل مدل L’Oréal infallible Silkissime

اگر می خواهید کمی رنگ به آرایش تان اضافه کنید از این خط چشم استفاده کنید چون رنگ های متنوع و زیبایی دارد. این مداد چشم به راحتی روی پوست سر می خورد و به راحتی می توان آن را پخش کرد.

بهترین خط چشم ها

خط چشم نیکس مدل NYX Professional Makeup Matte Liquid Liner

یکی از بهترین ویژگی های این خط چشم کاربرد آن در مدل های آرایش چشم گربه ای است.

بهترین خط چشم ها

خط چشم ریمل مدل Rimmel Exaggerate Eye Definer

این مداد برای استفاده در همه مدل آرایش چشم از ارایش اسموکی گرفته تا آرایش فوری چشم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر نمی خواهید خط چشم خیلی باریک بکشید از این مداد استفاده کنید و از آن برای پر کردن مژه ها و کشیدن روی خط مژه های بالا و پایین بهتر می توان استفاده کرد.

bedunim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *