سیتروئن E برلینگو خودرویی برای سال های جدید و خودرویی دوستدار طیبعت است.دارای طراحی مدولار که سبب می شود دارندگان این خودرو علاوه بر یک رانندگی مرغوب از سواری لذت کافی را ببرند.سیتروئن E برلینگو در نسل های قبل با موتور دیزلی ارائه شده بود که البته به نام سیتروئن برلینگو در بازار بود.

طراحی سیتروئن E برلینگو به گونه ای است  که در بخش های سپر جلو و عقب بروز شده و همچنین چراغ های دی لایت ال ای دی به آن اضافه شده است.

از جمله ویژگی های هوشمند جدید در این خودرو اضافه شدن نمایشگر ۷ اینچی جدید با قابلیت مشاهده نمایش تصویر موجود در آینه است،علاوه بر آن می توانید شاهد حضور امکاناتی نظیر ترمز پیش فعال،دوربین دنده عقب،سنسور های پارک جلو و عقب ،کروز کنترل هوشمند ،کمل هیل و کنترل کشش بود.

از نظر ابعادی سیتروئن E برلینگو دارای فواصل به ترتیب  طول ۴٫۳۸ متر، ارتفاع ۱٫۸۱ متر و فاصله بین دو محور ۲٫۷۳ متر است.

در بحث موتوری و مشخصات فنی باید به این نکته توجه کردکه این خودرو دارای موتور برقی سنکرون با تولید ۶۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن بر  متر است که از باتری لیتیوم یون ۲۲٫۵ کیلواتی تغذیه می شود.

با هر بار شارژ کامل این خودرو می تواند نزدیک به ۱۷۰ کیلومتر مسافت را طی کند.با توجه به کاهش وزن خودرو و استفاده از گیربکس اتوماتیک در نسل جدید باید شاهد شتاب و سرعتی عالی باشیم.از نکات مثبت در این خودرو قابلیت شارژ شدن بیش از ۸۰ درصد باتری در مدت زمان ۳۰ دقیقه است.

گالری تصاویر سیتروئن E برلینگو مدل ۲۰۱۷

arvandplak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *