اپل امروز چند محصول جدید معرفی کرد، از آیپد 9.7 اینچ جدید گرفته تا نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و 7 پلاس و یک اپلیکیشن به نام Clips برای ویرایش ویدیو های سرگرم کننده. این اپ اجازه می‎دهد کاربران ویدیوهایی سرگرم کننده از تصاویر، صداها و ویدیوهای خود بسازند و آن را از طریق اینستاگرام، فیسبوک و iMessage و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.اپلیکیشن Clips

اپلیکیشن Clips برای سیستم عامل آی‌ او اس توسعه داده شده و کارایی آن شباهت زیادی با slideshows آی‌ او اس 10 و اپلیکیشن iMovie دارد. این اپ مخصوص ساخت ویدیوهای کوتاست و کاربران به راحتی می‌توانند صدا و شکلک‌های خود را به عکس‌های خود اضافه کرده و از فیلترها و قالب‌های آماده استفاده کنند تا یک ویدیوی سرگرم کننده و خنده دار بسازند!

Clips در دو حالت قابل استفاده است، شما می توانید ویدیوهای از قبل ضبط شده خود را وارد آن کرده و به ویرایش آن‌ها بپردازید یا اینکه اقدام به گرفتن تصویر جدید ار طریق آن و به وسیله دوربین گوشی یا آیپد کنید.

اپلیکیشن Clips یه صورت رایگان از اول ماه آپریل در اپ استور در دسترس قرار خواهد گرفت و با گوشی‌های آیفون 5 اس یا جدیدتر و همه‌ی آیپدها و آیپد مینی 2 به بعد و همچنین آیپاد تاچ نسل ششم سازگاری کامل دارد.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *