پیکسل گوگل و گلکسی S7 هر دو دارای دوربین‌هایی فوق‌العاده هستند و باتری‌های قدرتمند از هر دو پشتیبانی می‌کنند. همچنین هر دو فبلت دارای اسکنر اثر انگشت نیز هستند.

پیکسل گوگل یا گلکسی S7 سامسونگ؟ سوالی که ذهن خیلی از مشتریان را درگیر کرده است. هر دو گوشی از رده بالاهای اندرویدی محسوب می‌شوند که به شدت در فضای اسمارتفون‌ها در حال رقابت هستند.

بررسی دقیق‌تر مشخصات پیکسل گوگل و گلکسی S7 شما را در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

مقایسه پیکسل گوگل و گلکسی S7

صفحه نمایش

پیکسل گوگل و گلکسی S7

پیکسل گوگل دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی آمولد با نسبت صفحه به بدنه 68.88 درصد و گلکسی S7 دارای یک صفحه نمایش 5.11 اینچی سوپر آمولد کواد اچ دی با نسبت صفحه به بدنه 73.300 درصد است.

پیکسل گوگل صفحه نمایشی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل دارد. گلکسی S7 نیز دارای رزولوشن 2560×1440 است. هر دو گوشی دارای پوشش Oleophobic و گوریلا گلس 4 ضد خش هستند.

گلکسیS7 دارای تراکم پیکسلی 576 ppi است در حالیکه پیکسل دارای تراکم پیکسلی441 ppi می‌باشد. از نظر رزولوشن باید گفت گلکسی S7 برتر از پیکسل گوگل است.

پردازنده و رم

پیکسل گوگل و گلکسی S7

پیکسل از پردازنده اسنپ دراگون821 کواد کور کوالکوم بهره می‌برد اما گلکسی S7 دارای پردازنده اسنپ دراگون 820 کواد کور است. هر دو گوشی دارای رم 4 هستند.

حافظه داخلی

پیکسل گوگل و گلکسی S7

گلکسیS7 دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت است. پیکسل در مدل‌های 32 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می‌شود و کارت حافظه ندارد.

در این مورد گلکسی S7 بهتر از پیکسل گوگل است.

دوربین

پیکسل گوگل و گلکسی S7

پیکسل گوگل دارای دوربین 12.3 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر گلکسی S7 دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

دوربین پیکسل از اتوفوکوس، OIS، ژئوتگینگ و ثبت HDR پشتیبانی می‌کند. گلکسی S7 نیز از OIS، اتوفوکوس، ثبت تصاویر خام، حالت ثبت HDR و پانوراما پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی داری تجهیزات مکالمه ویدئویی هستند.

باتری

پیکسل گوگل و گلکسی S7

پیکسل دارای باتری غیر قابل جابجایی 2770 میلی آمپری است در حالیکه گلکسی S7 را یک باتری 3000 میلی آمپری همراهی می‌کند.

پیکسل از 26 ساعت مکالمه (بر روی 3G) و گلکسی S7 از 28 ساعت مکالمه (بر روی 2G) پشتیبانی می‌کند.

پیکسل گوگل از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند این یعنی با 15 دقیقه شارژ تا 7 ساعت می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. گلکسیS7 نیز با قابلیت شارژ سریع در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

سیستم عامل

پیکسل گوگل با اندروید 7.1 عرضه می‌شود اما گلکسی S7 دارای سیستم عامل اندروید مارشملو 6 است که اخیرا به اندروید 7 آپدیت شده است.

ویژگی‌های دیگر

پیکسل گوگل و گلکسی S7

هر دو گوشی پیکسل گوگل و گلکسی S7 دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و بارومتر هستند. پیکسل به بازخوردهای لرزشی و نوری برای خبر دادن به کاربران مجهز است ولی گلکسی S7 دارای بازخوردهای لرزشی، نوری، آهنگ زنگ و فایل‌های MP3 برای نوتیفیکیشن‌ها می‌باشد.

هر دو اسمارتفون مجهز به اسکنر اثر انگشت هستند که در دکمه هوم برای گوشی سامسونگ و در قسمت عقب برای گوشی پیکسل قرار گرفته است. پیکسل گوگل امتیاز IP53 دارد اما گلکسی S7 ضد آب و دارای گواهی IP68 می‌باشد.

قیمت

پیکسل گوگل و گلکسی S7

پیکسل گوگل 32 گیگابایتی 649 دلار و مدل 128 گیگابایتی آن 749 دلار قیمت دارد. گلکسی S7 با قیمتی کمتر از 669.99 دلار در جیب شما جای خواهد گرفت.

هر دو گوشی از نظر مشخصات شانه به شانه حرکت می‌کنند اما پیکسل گوگل انتخاب مشخصی برای آنهایی است که به دنبال سلفی‌های کریستالی و عکاسی‌های فوق العاده هستند.

آنهایی که به دنبال حافظه بیشتر هستند معمولا گلکسی S7 را انتخاب می‌کنند اما مشکل داغ کردن گلکسی S7 را نیز در نظر بگیرید.

انتخاب هر کدام از این دو گوشی به سلیقه و انتظارات مشتری بستگی دارد. اما شما چه فکر می‌کنید؟ مقایسه پیکسل گوگل و گلکسی S7 یا تجربیات قبلی شما برتری کدام یک را ثابت می‌کند؟

منبع هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *