خانه ورزش اخبار ورزش منصوریان بدون برد در هفته های اول؛ موتور تیم در هفته اول استارت نمی زند

منصوریان بدون برد در هفته های اول؛ موتور تیم در هفته اول استارت نمی زند

0

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار آبی پوشان در لیگ هفدهم برابر صنعت نفت تن به شکست داد تا در پنجمین فصلی که در لیگ برتر مشغول مربیگری است، در کسب پیروزی ناکام باشد. مربی جوان استقلال در این فصل هم نتوانست در بازی اول توفیقی حاصل کند تا این طلسم همچنان برای او پابرجا باشد.

هفته اول لیگ نهم، اولین حضور رسمی منصوریان در لیگ برتر بود که کارش را با شکست خانگی دو بر صفر برابر استیل آذین آغاز کرد. فریدون زندی و علی کریمی گلزنان استیل بودند.

منصوریان پس از حدود پنج سال فعالیت در تیم های ملی و تجربه اندوزی نزد کارلوس کی روش بار دیگر به عرصه باشگاهی بازگشت و این بار روی نیمکت نفت تهران نشست. هفته اول لیگ چهاردهم تقابل دایی و منصوریان در تیم های پرسپولیس و نفت تهران با تساوی یک بر یک تمام شد. پیام صادقیان یک ضربه آزاد بسیار زیبا را برای پرسپولیس گل کرد، و در همان نیمه اول غلامرضا رضایی گل تساوی را به ثمر رساند.

لیگ پانزدهم منصوریان در همان هفته اول در تبریز به مصاف تیم مدعی تراکتورسازی رفت اما تلاش دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در لیگ شانزدهم منصوریان به آرزویش یعنی سرمربیگری در استقلال رسید و در همان هفته اول برابر شاگردان سابقش که حالا زیر نظر علی دایی بازی می کردند، به تساوی یک بر یک رسید. امیر ارسلام مطهری بازیکن نفت تهران در نیمه دوم موفق شد گل جابر انصاری را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

و سرانجام در هفته نخست لیگ برتر هفدهم استقلال باز هم به مصاف نفت رفت اما از نوع آبادانی و در گرمای شدید این شهر. جاسم کرار بازیکن سابق استقلال در این دیدار با پیراهن طلایی نفت در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا رکورد شکست ناپذیری آبی پوشان در هفته های اول لیگ برتر در زمان مربیگری علی منصور خاتمه یابد.

با این نتایج علی منصوریان در پنج دوره ای که از ابتدا مربیگری تیمی را بر عهده داشت، هیچگاه در هفته اول رنگ برد را ندیده. در واقع می توان گفت موتور تیم منصوریان در هفته اول خوب استارت نمی زند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *