خانه ورزش اخبار ورزش منچستر سیتی ۴ – ۱ رئال مادرید؛ شکست سنگین شاگردان زیدان مقابل گواردیولا

منچستر سیتی ۴ – ۱ رئال مادرید؛ شکست سنگین شاگردان زیدان مقابل گواردیولا

0

بعد از شکست ۲-۱ مقابل منچستر یونایتد در ضربات پنالتی، دومین تیم شهر منچستر هم در ایالات متحده تیم زیدان را با نتیجه ای سنگین در طول ‘۹۰ دقیقه در هم کوبید تا مشخص شود که رئال مادرید هنوز فاصله زیادی تا آمادگی دارد.

دقیقه ‘۶: ضربه فنی ایسکو از گوشه محوطه سیتی با واکنش خوب ادرسون برگشت داده شد.

دقیقه ‘۹: شوت خوب و فنی ژسوس از راه دور با واکنش خوب ناواس در دو ضرب مهار شد.

دقیقه ‘۲۲: پاس در عمق آگوئرو برای ژسوس، با ضربه زمینی این بازیکن در زاویه مخالف همراه شد که ناواس آن را با پا برگشت داد.

دقیقه ‘۲۴: نفوذ آگوئرو از سمت راست به داخل محوطه رئال مادرید و ضربه محکم و سنگین این بازیکن که با واکنش عالی دیگری از سوی ناواس دفع شد.

دقیقه ‘۳۸: عبور عالی بنزما از بین دو مدافع سیتی و ضربه محکم پای راست او از داخل محوطه با واکنش ادرسون به کرنر فرستاده شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی ۰-۰ دو تیم به پایان رسید.

دقیقه ‘۵۲ (۱-۰)(نیکولاس اوتامندی): کرنر ارسالی دی بروین با ضربه سر محکم استونز همراه شد که کاسیا توپ را ناقص دفع کرد و توپی که مقابل اوتامندی قرار گرفت به طاق دروازه کوبیده شد تا حساب کار ۱-۰ شود.
دقیقه ‘۵۴: روی ضدحمله ای سریع که مودریچ ترتیب داد، توپ به بنزما رسید و پاس در عمق این بازیکن، کاسمیرو را از زاویه ای بسته در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن با زاویه بندی خوب ادرسون برگشت داده شد.

دقیقه ‘۵۹ (۲-۰)(رحیم استرلینگ): سیتی مزد بازی بهتر خود را با گل دوم گرفت؛ پاس در عمق دی بروین برای استرلینگ، این بازیکن را از زاویه ای بسته در موقعیت تک به تک قرار داد و وینگر انگلیسی با ضربه ای دقیق و ماهرانه، دروازه کاسیا را باز کرد.
دقیقه ‘۶۶: ضربه ایستگاهی تماشایی دی بروین از فاصله ای نسبتاً دور پس از برخورد با نوک انگشتان کاسیا به تیر عمودی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ‘۶۷ (۳-۰)(جان استونز): رئال مادرید شکست سنگینی را در دیدار دوستانه متحمل می شود؛ پاس به بیرون عالی دی بروین از سمت راست، با ضربه بغل پای آرام و زمینی استونز به گوشه دروازه کاسیا غلتید.
دقیقه ‘۶۸: مایورال فرصتی طلایی را برای گلزنی از دست داد؛ نفوذ زیبای آسنسیو از سمت چپ و پاس عرضی او به داخل محوطه، با بغل پای بد مایورال به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون زده شد.

دقیقه ‘۷۳: ارسال عالی آسنسیو از سمت چپ به دهانه دروازه با ضربه نه چندان جالب وایخو پیش تاخته از چند قدمی به بالای دروازه فرستاده شد.

دقیقه ‘۸۰: نفوذ سانه از سمت چپ به داخل محوطه رئال مادرید و ضربه بغل پای این بازیکن که از کاسیا عبور کرد اما تیر عمودی مانع باز شدن دروازه شد.

دقیقه ‘۸۱ (۴-۰)(براهیم دیاز): جشنواره گل شاگردان گواردیولا مقابل تیم زیدان؛ بازیکن جوان و اسپانیایی سیتی پشت محوطه رئال مادرید صاحب توپ شد و پس از کمی پیش روی در عرض، شوت دیدنی خود را روانه دروازه کرد که توپ در گوشه بالای دروازه آرام گرفت.
دقیقه ‘۸۹: نفوذ خوب اشرف حکیمی از سمت راست به داخل محوطه سیتی و ضربه محکم او که به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ‘۹۰ (۱-۴)(اسکار رودریگز): رئال مادرید یکی از گل های خورده را به زیبایی هر چه تمام تر جبران کرد؛ بازیکن جوان مادریدی ها فاصله چند قدمی دروازه بان با خط دروازه را دید و با شوتی زیبا و استادانه از راهی دور توپ را به کنج دروازه فرستاد تا رئال مادرید بدون گل زده، شکست نخورد!
ترکیب دو تیم:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *