خانه سلامت زیبایی مهم‌ترین نکات خرید یک ساعت مچی جدید

مهم‌ترین نکات خرید یک ساعت مچی جدید

0

خرید ساعت مچی جدید از آن دست کارهایی است که اکثر ما با سواس انجام می‌دهیم. بنابراین در زمان خرید ساعت بهتر است به نکات بسیار زیادی توجه کنیم. در ادامه برخی نکات لازم برای خرید ساعت مچی آورده شده است.

انتخاب برندهای سنتی و معتبر

ساعت­‌هایی با مارک­‌های سنتی همچون تیسوت (Tissot)، ریموند ویل (Raymond Weil)، و روتاری (Rotary) هرگز از مد نمی‌­افتند. واضح است که این برندهای تجاری به یک دلیل معقول و موجه تا به حال اعتبار و محبوبیت خود را حفظ کرده­‌اند. بنابراین، اگر شما به دنبال انتخاب یک ساعت مچی ارزشمند و منحصر به فرد برای یک مناسبت خاص همچون فارغ‌­التحصیلی و یا عروسی هستید، خرید یکی از مدل­‌های این مارک‌­های قدیمی و معتبر می‌­تواند انتخاب درستی باشد.

انتخاب برندهای سنتی و معتبر ساعت مچی جدید

سطح فعالیت خود را ارزیابی کنید

این امر، یکی از کلیدی­‌ترین معیارهای موجود برای انتخاب یک ساعت مچی است. به این معنا که اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به طور مداوم در حال فعالیت بوده و مشغول کوه‌­پیمایی، دوچرخه‌­سواری، قایقرانی، و غیره می‌­باشید، دلیلی ندارد که یک مدل رولکس گران­‌قیمت برای خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. اگر شما غالبا در حال انجام فعالیت‌­هایی به این شکل هستید، می‌­توانید ساعتی را انتخاب کنید که با این فعالیت‌­ها همخوانی داشته و همچنین، ظاهر خوبی نیز با پوشش شهری شما ایجاد کند.

سطح فعالیت خود را ارزیابی کنید

اگر در یک شرکت یا اداره کار می­‌کنید، از ساعت‌­های دیجیتال اجتناب نمایید

همه ما می­‌دانیم که این قانون نانوشته توسط بسیاری از افراد شکسته می‌­شود، اما گفته شده است که استفاده از یک ساعت آنالوگ، حس قدرت بیشتری را به طور ناخودآگاه به افراد انتقال می­‌دهد. اگر شما مطمئن نیستید که چه سبکی از ساعت آنالوگ می­‌تواند همخوانی بیشتری با پوشش و محل کارتان داشته باشد، بهتر است از طریق یک جستجوی ساده اینترنتی در سایت­‌های معتبر، فهرست ساعت­‌های مناسب و متنوع موجود و مناسب برای خود را ارزیابی نمایید.

اگر در یک شرکت یا اداره کار می­‌کنید، از ساعت‌­های دیجیتال اجتناب نمایید

استفاده از فلزات خاص و باکیفیت

اگر شما ساعتی را برای خرید برگزیده‌­اید که از جنس پلاتین، تیتانیوم، و یا طلا ساخته شده‌­اند، مطمئنا گزینه‌­های درستی را انتخاب کرده‌­اید. این مواد از قیمت‌­های بالاتری برخوردار هستند، اما این گرانی بدون منفعت نیست. آن‌ها کیفیت و استحکام بالاتری داشته و در عین حال، ظاهر بهتری نیز به شما می­‌دهند.

استفاده از فلزات خاص و باکیفیت مثل طلا در ساخت ساعت مچی

فرم ساعت را ارزیابی کنید

گاهی اوقات یک ساعت مچی تمام مزایای لازم را دارد، اما مشکلی که وجود دارد این است که با مچ دستتان تطابق لازم را ندارد. این ساعت ممکن است با ظاهرتان تضاد داشته و یا تنها راحتی لازم را در حین استفاده از آن حس نکنید. پس بهتر است قبل از خرید یک ساعت مچی، سعی کنید آن را مدتی پوشیده و از راحتی آن اطمینان حاصل کنید.

فرم صفحه ساعت مچی را ارزیابی کنید

اطلاع از ارزش بازفروش ساعت

اگر شما تصمیم دارید ساعت خود را از محدوده قیمت بسیار بالایی انتخاب کنید، بهتر است قبل از خرید ساعت در مورد ارزش فروش مجدد آن اطلاع حاصل کنید. این امر می‌­تواند بر قیمتی که شما حاضر به پرداخت هستید، به طور چشمگیری تاثیرگذار باشد.

ارزش فروش ساعت

مهم‌تر از همه: به مقدار جواهرات موجود بر روی ساعت اهمیت ندهید

این ویژگی اغلب توسط فروشندگان ساعت­‌های گران­‌قیمت به میزان بالایی در تبلیغات مورد استفاده قرار می‌­گیرد، اما واقعیت این است که جواهرات موجود بر روی یک ساعت از اهمیت چندانی برخوردار نیستند. در واقع می­توان گفت که آن‌ها هیچ ارزش واقعی و خاصی به ساعت اضافه نمی‌­کنند.

مهم‌تر از همه: به مقدار جواهرات موجود بر روی ساعت اهمیت ندهید

رومیس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *