خانه ورزش اخبار ورزش موراتا: دوست داشتم مدت ها در یوونتوس بمانم

موراتا: دوست داشتم مدت ها در یوونتوس بمانم

0

هرچند که انتقال موراتا به رئال مادرید انتقالی رویایی برای این بازیکن اسپانیایی به حساب می‌آمد اما او اعلام کرده است که در حال حاضر دلتنگ حضور در یوونتوس است.

به گزارش وبسایت نود، آلوارو موراتا در مدت حضور کوتاهش در یوونتوس موفق شد در دو سال پیاپی به مقام قهرمانی سری آ و کوپا ایتالیا دست یابد، با این حال رئال مادرید از گزینه بازگشت او استفاده کردند و این بازیکن را بار دیگر به ترکیب خود اضافه کردند، موراتا در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در خصوص دلتنگی اش برای دوران حضور در یوونتوس گفت:

ایتالیایی نیستم اما با تمام وجودم برای یووه بازی می کردم و دوست داشتم مدت های طولانی در این تیم ادامه بمانم. مسئولین یوونتوس هم از این اشتیاق من اطلاع داشتند اما تنها مسئله موجود این بود که از کودکی دوست داشتم در رئال مادرید بازی کنم. برای رختکن و بازیکنان یووه همچون بوفون، کیلینی، مارکیسیو، بارزالی و بونوچی احساس دلتنگی می کنم، آن ها افرادی بودند که کمک بزرگی به من کردند تا با سبک فوتبال اسپانیا هماهنگ شوم. احتمالا اگر آن ها در ترکیب یووه حضور نداشتند نمی توانستم عملکرد خوبی در آن تیم ارائه دهم.

مهاجم مادریدی ها باید بار دیگر به ایتالیا بازگردد و  در دور نخست از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی برود با این وجود موراتا اعلام کرد به اینکه شاید مجبور شود مقابل یووه به میدان برود فکر نمی کند:

دوست دارم در فینال به مصاف یووه برویم؟ یووه همیشه یووه است و برای دست یافتن به بهترین ها تلاش می کند. دوست ندارم مقابل یووه به میدان بروم اما شاید فینال بهترین مرحله برای مقابله با یووه باشد. اگر قرار باشد مقابل تیمی در فینال شکست بخورم دوست دارم آن تیم یوونتوس باشد و نه تیمی دیگر، با این وجود در حال حاضر باید تنها به ناپولی فکر کنیم چرا که اگر از حالا احساس کنیم که در فینال حاضر خواهیم بود ناپولی ما را از دور مسابقات حذف خواهد کرد. همیشه دوست دارم در همه دیدارها به پیروزی برسم اما به دلیل اینکه در یوونتوس حضور داشته ام در صورت پیروزی مقابل ناپولی خوشحال تر خواهم شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *