بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هشتمین بازی در سری Call of Duty و سومین بازی در سری Modern Warfare است که با همکاری سه استودیوی Infinity Ward و Raven Software و Sledgehammer Games ساخته شده و در هشتم نوامبر 2011، توسط کمپانی اکتیویژن برای PC/Xbox 360/PS3/Wii عرضه شد. داستان بازی ادامه ای مستقیم بر عنوان قبلی سری یعنی Modern Warfare 2 بود و همچنان بر روی شخصیت های اصلی سری در نیرو های Task Force 141 (کاپیتان پرایس، کاپیتان مک تاویش و Yuri)، دلتا فورس و نیروی هوایی ویژه تمرکز داشت که در حال تلاش برای سرکوب کردن ولادیمیر ماکاروف بودند. این بازی توانست تا نمرات مناسبی دریافت کند و از لحاظ تجاری نیز بسیار موفق ظاهر شد و 6.5 نسخه از آن در روز اول به فروش رسید. موسیقی متن این عنوان توسط آقای Brian Tyler ساخته شده است.

نگاهی به سرگذشت آقای Brian Tyler: آقای برایان تایلر در هشتم May سال 1972 در Orange Country واقع در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد. او به خاطر تاثیرپذیری از مادربزرگ پیانیستش، ابتدا مدرک کارشناسی خود در رشته موسیقی را از دانشگاه کالیفرنیا (واقع در لس آنجلس) و سپس مدرک کارشناسی ارشدش را نیز از دانشگاه هاروارد دریافت کرد. مدت کوتاهی بعد از فارق التحصیل شدن از هاروارد، Robert Kraft که تحت تاثیر موسیقی های او قرار گرفته بود، به او پیشنهاد کرد تا به ساخت موسیقی برای فیلم ها بپردازد. او نیز به این عرصه وارد شد و وظیفه ساخت موسیقی های فیلم های متعددی مثل کنستانتین، The Fast and the Furious، رمبو 2008 و مرد آهنی 3 را بر عهده گرفت. اولین ورود او به عرصه ساخت موسیقی برای بازی ها، با عنوان LEGO Universe صورت گرفت و بعد از آن نیز، او به ساخت موسیقی برای عناوین دیگری مثل Call of Duty Modern Warfare 3، Need For Speed The Run و Far Cry 3 نیز پرداخت.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 20 موسیقی ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم کلی: 1777 مگابایت)

Call of Duty: Modern Warfare 3

آهنگساز: Brian Tyler

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Call Of Duty MW3

I Stand Alone

Battle For New York

MW3 End Credits

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *